Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Piko VT137/VS145 (185-004 и 195-614)

<< < (2/2)

mitko0888:
Този влак в момента е завършен със следните допълнителни доработки:

1. Кинематика с NEM шахта за куплунга. Много ми хареса от тези опити и вече слагам ККК с шахта на всичко старо, което преработвам:



Естествено и на вагончето, така че двете да са в такава близост:



2. Светлини "където трябва" - на моторния вагон от двете старни с копче за изключване на едната страна, на управляващия вагон само от едната страна. Топло бели отпред, светват преди задвижване на мотора и (естествено) с постоянна сила на светене. За да се сменя посоката са без "памет", само с филтър против примигване:



С по един диод за всяка бяла светлина, и с един общ червен в оригиналния световод за червените:



От задната страна е по-лесно:



3. Интериор и население. Започвам с кабината на вагона: (тази жица отдавна не се вижда)



Салонът с малко пътници:



Вагончето:



4. Осветление на салона. На горните снимки се виждат диодите. С индивидуални диоди за всяко "купе" за да има равномерно осветление. Естествено със стабилизатор за еднаква сила на светене и йонистор за памет:



Светлината е "на вкус". Във всеки случай гледам да не се получава пътуващо LED фенерче. През деня се забелязва едва - едва:



През нощта:



5. Най-накрая всички прикачни. Според снимките дръжките за вратите трябва да не са черни. Също така на оригинала не видях дръжки под буферите, така че тук няма да правя такива. Голямата снимка ще я кача в първия пост.



Като че ли това ще му е. "Някой ден" ще си напарвя в същия вид още един немоторен вагон (имам си го), за да стане по-дълъг влак май са се движили и такива. Също и ще му направя нова моторна талига. Тази (в началото на темата) ми е от първите опити за моторизация. Сега виждам достатъчно място да сложа по-голям мотор, както и тежест на самата талига, с идеята да махна тази колоос с гумите и да я сменя с обикновена.

mitko0888:
Днес се чудех какво да правя ... Не че да е във връзка с една друга тема, ама реших да си поиграя, да премеря, и резултатът е тук: http://youtu.be/B56DI0QHcXM

5 метра влак (само толкова се събраха на овалчето), 42 вагончета от разни кашончета, без никаква падоготовка, трябваха им над 55 грама за да вървят. А пък на мотрисата, макар и само с две задвижени колооси (правилната от тях с бандажи), измерих 95 грама тяга. На клипчето уредът показва 200 мА, а копчетата са на около 10 волта и 75% на ШИМа.

pach:
При това по наклон и без забавяне даже! ШИМ-а също върши доста от работата.
Видях един сив електровоз в бекграунда който ме заинтригува - представял ли си го?

mitko0888:

--- Цитат на: pach link=topic=3624.msg96354#msg96354 date=1410501804 ---
Видях един сив електровоз в бекграунда който ме заинтригува - представял ли си го?


--- Край на цитат ---

Остро зрение ама ... ... Ей го електровозът.

Навигация

[0] Списък на темите

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия