Много хубаво си направил като си снимал тоя локомотив, това като го гледаш си е BR 57 (pr. G10), така е, само че е ... румънско производство. Освен новозакупените G10-ки навремето и известен брой купени на старо от Германия, две румънски фабрики
Malax и
Resit се наемат и в периода 1926-1944 произвеждат общо 520 такива машини, които заедно с останалите стават общо около 800 броя, което е една доста внушителна бройка!!!
Това на снимката е машина производство Malax 23/1930:
![](http://lh4.ggpht.com/_mOJKNthTCOY/TE_KCql-uTI/AAAAAAAAAF0/Wj_w2-wYqDc/IMG_1811.jpg)
Австрийците от ÖGEG вече купиха 3 румънски 57-ци (CFR 50), като на
всички сложиха фиктивни (измислени) австрийски номера:
ÖBB 657.3549 ex CFR 50.459
ÖBB 657.2519 ex CFR 50.519
ÖBB 657.2770 ex CFR 50.770
Само първата е производство AEG, другите две са румънско производство.
![](http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/97/OeBB_657_Timelkam.JPG/1000px-OeBB_657_Timelkam.JPG)
Това е вече възстановеният бивш CFR 50.770 производство Malax 299/1938
Освен с австрийски номер, можем да го видим и с германски такъв:
![](http://bahnbilder.warumdenn.net/pics/Galerie2/57_2770_2008_09_18_Oberbrunn.jpg)
също фиктивен, защото навремето е имало и друг локомотив с тоя номер:
Schwartzkopff 7806/1922 - поръчка за Полша - PKP Tw1-85, който след 1941 г. става DB 57 2770 - в експлоатация до 1951 г.