Автор Тема: Локомотивите серия ЕА 3000 (означени в Р. България като серия 86)  (Прочетена 34987 пъти)

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)


Силовото захранване на 4те мотора.По-интересното е какво става в правоъгълниците.

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
За мене е ясно какво става, но едва ли ще мога да го обясня толкова доре колкото Дани. Все пак той горе долу това му е работата.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
От това, което научих вчера, ми стана крайно мъчно и неприятно. Искаме БГ модели, искаме 04 07 55 42 и кои ли още не, даже спорове и анкети провеждаме... Но какво става в реалността?!  Ето, имаме си за напърво време 46та, 86та на Булмаркет и 86та на ДБ Шенкер. Обаче! Има едно голямо обаче! Искаме, искаме и когато те са на пазара, просто вече не са интересни. Купуваме разни други модели, които ще ги има и утре, и догодина, и по-догодина, а нашите родни стоят.
 Това, което научих е,че останалите 10тина броя 86та на ДБ Шенкер, ще бъдат върнати и преработени с логото на Датските железници! Това ли трябва да се случва и щом се случва кой ще ни вземе на сериозно, за да имаме още БГ модели? Делим се на партии, на групи, на индивидуалисти и на какво ли не!?!)?!?! Не трябва ли поне за БГ моделите да сме едно цяло- си задавам въпроса и отговор не намирам. Някой ще каже,че народът е беден- няма пари. Огледайте си колекциите и ще видите, че въобще не е така. Всеки има поне по 3 модела, за които не е сигурен дали да са му в колекцията.
 Моделът на Шенкер само по себе си е уникален за цял свят, защото тук за първи път се „изневерява“ на ливреята.Някои сигурно са запознати, че това е само един такъв локомотив и това го прави уникат. Другите са с други ливреи. Сигурен съм, че този локомотив ще става от ден на ден по-скъп и по-скъп и пак си задавам въпроса: Защо след като е направен на БГ модел, трябва да се преправи на датски? Така никога никой няма да ни вземе на сериозно.

 Моите уважения към всички и моите извинения към всички, но не мисля,че това е начинът.  :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi:
Не искам да разлайвам кучетата, да създавам нови дискусии, дебати,спорове, а просто да накарам всеки един от нас да се замисли.
« Последна редакция: 09 Юни 2012, 12:01:15 от liro4605 »

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2385
  • Рейтинг: 970
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Цитат на: liro4605 link=topic=3679.msg79113#msg79113 date=1339232110
Това, което научих е,че останалите 10тина броя 86та на ДБ Шенкер, ще бъдат върнати и преработени с логото на Датските железници!

Би ли пояснил за нас, незнаещите: кой ще ги върне, откъде ще ги върне, как са отишли там, откъдето ще се връщат и т.н.

От горенаписаното трябва да си съставя съответното мнение за производителя? Или има дистрибутор? Само не ми обяснявай че моделистите са виновни, защото не са изкупили в някакъв срок някакъв продукт. В целия свят в повечето магазини се продават модели, които ОТДАВНА не са в производство. И продавачите са щастливи, и производителите, и моделистите. 

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 549
  • Рейтинг: 42
  • Клуб BG TT
DB Шенкер не е БДЖ. :hi:
Нито ми е в епохата ,нито администрацията-за какво ми е.
Миро,ти просто направи едно безсмислено изказване ни в клин,ни в ръкав.


Това е лично мнение,не ангажирам никого с него  :hi:
« Последна редакция: 09 Юни 2012, 13:40:07 от refil »

evrokoma

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Подкрепям казаното от Миро от произведени 40бр 10 още не са продадени е как после ще ни вземат насериозно а модела е доста подробен и всички надписи са кирилизирани
Радвам се че си го взех :give_heart: и ако имах възможност бих си взел още един но засега немога :(

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Безмислено или не, просто казвам как усещам нещата.Като работещ в БДЖ ми е пределно ясно, че ДБ Шенкер , както и Булмаркет не са модели на БДЖ и затова и писах БГ модел.
Ще изкажа само още едно мое мнение и то е, че въпреки че не си падам по парни локомотиви, ако излезе такъв като БГ модел ще си го взема най-малкото, за да подкрепя колегите  с бройка.

Никой в нищо не обвинявам, просто изказвам мнение.  :hi:

Май ще е по-добре модераторите да ликвидират последните 4 публикации по тяхно осмотрение. Опс, май вече са 5. - Тези думи си ги взимам назад пък ако ще да стана по черен от Черният Петър!

« Последна редакция: 09 Юни 2012, 19:17:24 от liro4605 »

emilchaushev

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1464
  • Рейтинг: 542
  • N scale 1:160- реален моделизъм
Мирка заставам плътно до теб, защото това е действителността. Защото никой не си дава сметка какво е коствало на някой да води преговори, да се изработи, да се достави и т.н.разправии и никой не си дава сметка, че това не е просто търговия, а кауза , зад която трябва да заставаме всички, за да се случват БГ модели и за в бъдеще.

За съжаление сме склонни винаги да омаловажаваме ( като чета горните коментари) труда, нервите, безпокойството, ангажираността на някой, който си е скъсал задника да направи модела факт... Ето това ме кара да застана зад теб. 
....Иначе просто Тонката може да организира кръжок и да почваме с четките  :lol:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Подкрепям Миро! Взех си Шенкера почти веднага щом излезе - и бих си взел още един ако е с друг номер - защо не се боядисат изцяло червени и да се пуснат с номер 86 019-7 или 86 016-3?




Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=3679.msg79133#msg79133 date=1339261267
Подкрепям Миро! Взех си Шенкера почти веднага щом излезе - и бих си взел още един ако е с друг номер - защо не се боядисат изцяло червени и да се пуснат с номер 86 019-7 или 86 016-3?
(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

Ми купи си втори и сам си го мацай.. То така е най-лесно с идеи...

Мирча, работата с моделизма у нас е ясна. Все сме силни на приказките, на обещанията, на търсене на кусури, на търсене на "рИализъм", на "трапезния" моделизъм. Ама като дойде време един пирон  да се забие и гледай веселбата...  :pleasantry:

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4773
  • Рейтинг: 624
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ


Кой ги продава тези моделчета и на каква цена?

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Хобито е удоволствие, започващо със задоволяване на конкретни интереси. Никой не може да бъде задължен да си купи нещо, което не го интересува, дори и да е българско. Адмирации за човека, който има най-голям принос да бъде емитиран и БДЖ локомотив, но това също не е повод за покупка. Така че, хайде да спрем със смешните призиви.

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Рефито го е казал много точно :

Цитат на: refil link=topic=3679.msg79118#msg79118 date=1339236648
DB Шенкер не е БДЖ. :hi:

Именно поради тази причина аз също не бих си купил въпросните "чуждоземски" машини. Нито са опъвали влак в който съм се возил, нито някога ще се возя в такъв състав, че да изпитвам поне малко сантимент, който да ме накара да се бръкна за тях. За мен лично тея два лока са толкова български, колкото и всеки друг лок преминавайки или работил в БГ. Просто се разминавам с тях за кратко и те си заминават, нито са част от спомените ми, нито някога ще ги свързвам с България. Лично мнение, но вероятно така мислят и тези които не са ги купили ?!
Виж 46-цата е дгуга ракия. Едно, че още от детството ни(ми) сме свикнали с физиономията му и отделно, че и бая сме се возили в негов състав. Всеки го припознава като нещо близко до сетивата и спомените си и именно затова се изчерпа. Едва ли не заедно с червената шкода са се превърнали в емблеми на България. А 86-ците какво са от това ? Просто поредните лъскави "играчки" на някой си бизнесмен.
Що се отнася до производителя (който и да бъде той), грешката му е че не си прави най-елементарния маркетинг и не е отчита правилно вероятния интерес към изделието. Да беше пуснал нещо изконно българско, като 45 или 44 или 43, хеле пък 42 пък да видим дали ще си залежава  ;D Едно, че "всичкото" БГ ЖП макетист ще го пожелае и второ, че към него именно поради горните причини интерес би проявил и народ, който до момента не се е занимавал с модели.
Може и да греша, но може и поне малко да съм прав, а единствения начин да се разбере е именно пазара така, че не виждам Миро защо се чуди. Просто не ги искаме въпреки, че са си красиви, както и хлядите останали модели на локомотиви.

п.с. В крайна какво му трябва на човек ? Една композициика с червена шкода дърпаща полозин дузина червено бели вагончета с логото на БДЖ, а до нея още една с 46-ца с още толкова сини вагончета 47-ма. Какви са тея кончета, ДБ-та и разни шенкели, менкели ? :sarcastic:

 :drinks:
« Последна редакция: 10 Юни 2012, 12:09:28 от gzo »

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4773
  • Рейтинг: 624
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Аз бих си го купил,ако бе като незадвижените 46ци и булмаркета,без електрониката и на половин цена-150лв.
Но сега няма този избор! :(

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK

Аз пък за първи път чувам, че имало 10 свободни броя от модела!?!!!!!
Не че съм се засилил да си го купувам, но и да исках - по тая система, пак нямаше да мога ...
Помните как Иво през ден, през два инфрмираше колко броя и от кой вариант са налични за 46-та серия като излезе. Ми то как да стане?!? Верно е, че вероятно няма заитересован член на форума от продажбите, но нищо не пречеше на онзи, който ги продава, да си направи профил тук и да информира, направил си труда да произведе модел, а не се прогрижил да го продаде - на това му се вика "Да отидеш до Рим и да не видиш папата" ...
Ми то как да стане!?!!!!