Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Видеоклипове на истински влакове

<< < (230/328) > >>

Best Ripper:
https://www.youtube.com/watch?v=jfbSj8o0bzM

И пореден нерИализъм... https://youtu.be/jfbSj8o0bzM?t=256

optron:
Пощенска железница в Лондон:
https://www.youtube.com/watch?v=hzGd-5kwR9E

Става въпрос за подземна железница в Лондон, свързваща няколко големи пощенски станции в града. В пика си влаковете са пренасяли до 40 000 писма на час. Основната идея е била да се избегнат проблемите с пътния трафик, които тогава са предизвиквали големи закъснения на пратките.
Железницата е отворена през 1927 година и е оперирала до 2003 година.
Използвани са електрически безпилотни влакчета с междурелсие 610 милиметра. Управлението е чрез комутация на захранването на отделни секции. Самите влакчета представляват самоходни вагони при които спирачките се задействат при отпадане на захранването - електромагнити опъват пружини, които иначе поддържат спирачките натегнати. Така от разстояние могат да се командват кога да потеглят и кога да спират. Първоначално управлението е било ръчно от оператор на централен пулт. Впоследствие е прибавено компютърно управление и пултът е оставен за аварийно ръчно управление.
Скоростта, с която са се движели влаковете е 40 мили в час, а при спирките - 7 мили в час. Ускоряването е ставало по наклон (тунелите са по-дълбоко разположени, отколкото спирките), а при наближаването на следващата спирка наклонът е смекчавал скоростта.
Разстоянието, което покрива тази железница е 10.5 километра - от пощенската станция в Падингтън до тази в Уайтчапъл. Има осем спирки, най-голямата от които е в Маунт Плезънт.
Понастоящем има идея тази железница да се устрои като музей, както и да се отвори за посетители като атракция.

Линк към статия от Уикипедия: https://en.wikipedia.org/wiki/London_Post_Office_Railway

mite:
https://www.youtube.com/watch?v=ZUXuF_jLcfY

история на obb 1014 включително и как roco направи HО моделите на тези супер секси локомотиви

(които от 2 милиона в 1994 пари се продадоха на румъния за 15000 евро на парче в 2016) боли боли

choveka_vlak:

--- Цитат на: mite link=topic=368.msg105538#msg105538 date=1480808417 ---https://www.youtube.com/watch?v=ZUXuF_jLcfY

история на obb 1014 включително и как roco направи HО моделите на тези супер секси локомотиви

(които от 2 милиона в 1994 пари се продадоха на румъния за 15000 евро на парче в 2016) боли боли

--- Край на цитат ---

Изключително ценно филмче за живота на тези красиви локомотиви, верно е много боли но поне малка утеха е филма.
Дано да излиза и по нататък инфо какво се случва с тях, този който ги закупил (дано не е за скрап и аз още не вярвам) e истински щастливец за посочената цена.

mite:
Реално австрийците се опитваха да ги продадът от 2010 но не намериха кyпувач.

ако знаех да съм теглил един заем и да имам сега един (все някъде място ще му намеря).. но пък те едва ли биха продали на частник...

иронията е че всичко това се оповести в 2014... поне всичката информация дето издирих е публикувана тогава. явно обб са се опитали да крият до последно паричната загуба от бракуването.

в 2012 са похарчили 15 милиона по тяхна подръжка  (докато седят захврърлени на коловоз). корупция батка... това му е думата

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия