Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Видеоклипове на истински влакове

<< < (271/328) > >>

KRAKOMOBILA:
Серия 43 300 както знаете е създадена от удряни, палени и бракувани локомотиви.
 Примерно 43 302 е с рама от 42ра серия и пантографи от 44-та, а вътре си е чиста 43та серия.
 43 301, 43 303, 304, 305, 306 и 307 са си чисти 43ти
 43 308 е сбирщайн - рама и талиги от 44та серия, пантографи и оборудване също - коша пък е смесица от 44, 32 и 07.
 43 309 и 310 са си чисти 44ти - кош, рама, оборудване - всичко си е от 44та серия - реостатни комини няма защото реостата е изскубан при възстановяването. Покривното оборудване на серия 43 и 44 е взаимнозаменяемо и лесно се слагат покриви от 43 на 44 - особено ако 44тата е със изскубан реостат - както бе отбелязано има такива като 147, 171, 139 и други.

 Заб. Коша на серия 43 не е съвместим с талигите на серия 44 - тоест няма как да бъде монтиран кош от 43 на тези талиги.

pavlinbg:

--- Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=368.msg118545#msg118545 date=1588142203 ---Серия 43 300 както знаете е създадена от удряни, палени и бракувани локомотиви.
 Примерно 43 302 е с рама от 42ра серия и пантографи от 44-та, а вътре си е чиста 43та серия.
 43 301, 43 303, 304, 305, 306 и 307 са си чисти 43ти
 43 308 е сбирщайн - рама и талиги от 44та серия, пантографи и оборудване също - коша пък е смесица от 44, 32 и 07.
 43 309 и 310 са си чисти 44ти - кош, рама, оборудване - всичко си е от 44та серия - реостатни комини няма защото реостата е изскубан при възстановяването. Покривното оборудване на серия 43 и 44 е взаимнозаменяемо и лесно се слагат покриви от 43 на 44 - особено ако 44тата е със изскубан реостат - както бе отбелязано има такива като 147, 171, 139 и други.

 Заб. Коша на серия 43 не е съвместим с талигите на серия 44 - тоест няма как да бъде монтиран кош от 43 на тези талиги.

--- Край на цитат ---

Т.е. конкретният локомотив е с кош на 43Р, на който му е орязан вентилационният отвор за отвеждане на топлия въздух от спирачните реостати и съответно няма такава спирачка?! Странно! Защо обаче локомотивът е с асиметрични пантографи, които няма проблем да се разположат и с такъв отвор на покрива т.е. за какво им е да ги изрязват?  :scratch_ones_head:
Относно взаимозаменяемостта на покривното оборудване, според мен това е възможно само при "изкубан реостат", защото иначе симетричният пантограф на 43 не може да се разположи както трябва.

KRAKOMOBILA:
Симетричният пантограф си се разполага съвсем нормално. Нищо не е изрязвано - просто 43 309 и 310 са с покривно оборудване от серия 43.

pavlinbg:
Е защо тогава е с асиметричен пантограф?

KRAKOMOBILA:

--- Цитат на: pavlinbg link=topic=368.msg118556#msg118556 date=1588158274 ---Е защо тогава е с асиметричен пантограф?

--- Край на цитат ---
По същият повод мога да питам - защо е със асиметричен пантограф 43 556 ? Такива са искали, такива са сложили. В момента 46 234 е с един пантограф от 46-та серия и един от ЕМВ 30.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия