Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Видеоклипове на истински влакове
pach:
ПРави впечатление начина на сглобяване на електродвигателите - на място , а не като отделен елемент от общата конструкция!!!
В началото има набиване на колоосите - значи ли това , че те (ако не бъдат избити) вървят вечно с носещата рама?
CaLLlo:
--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=368.msg20016#msg20016 date=1235426461 ---... колко внимателно се поставя лока върху дунапрена, за да му завият винтовете отдолу!
--- Край на цитат ---
Да, но при сглобяване на тендерите каката ги чукаше здраво един в друг ... :fie:
XRISTO:
--- Цитат на: CALLlO link=topic=368.msg20031#msg20031 date=1235461605 ---
--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=368.msg20016#msg20016 date=1235426461 ---... колко внимателно се поставя лока върху дунапрена, за да му завият винтовете отдолу!
--- Край на цитат ---
Да, но при сглобяване на тендерите каката ги чукаше здраво един в друг ... :fie:
--- Край на цитат ---
И на мене ми направи неприятно впечатление грубото отношение на въпросната кака към тендерите - сигурно се драскат така, както ги джаса. ::)
pach:
За нас може да е единственият ни модел , но през ръцете на каката на ден минават няколко десетки , нагледала им се е в първите 5 мин. (за нов модел в производство) , а сега си гони нормата , че да има какво да вземе на заплата...пука и на ******* дали ти си кътал пари да си го купиш , или пък друг го гледа само по витрините...на приятелите си.
;D
Сaprycorn:
Да, за съжаление каката удряше здраво тендерите един в друг! "Набиването" на колелата в рамата е стара традиционна технология на Fleischmann, единственият човек, който може да ги разглобява след това е Васко. Двигателите им също бяха до скоро една конструкция с рамата, а не отделен детайл. Освен това цапфите на щангите се набиват в колелата, а не на винт или сглобка. С две думи Fleischmann е много консервативна фирма по отношение на конструкции и технологии.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия