Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Видеоклипове на истински влакове
pach:
Aux Commandes Du Tgv Nord-Europe - Paris-Lille
Част I: http://www.youtube.com/watch?v=GJflakMncl8
Част II: http://www.youtube.com/watch?v=1fHdOYTjKak
Обърнете внимание 5:00-5:30 - Смяна на захранването.
Част III: http://www.youtube.com/watch?v=PKDD1_yrz-w
Част IV: http://www.youtube.com/watch?v=0EX9K9laln4
Приятно гледане (ако някой разбира френски - освен Жорж) да преведе в общи линии...
;D ;D ;D
Част V: http://www.youtube.com/watch?v=7FXqgeY6jQs
Част VI: http://www.youtube.com/watch?v=v1-rlHgoXyc
zazo:
Самолет на релси. :comando:
pach:
--- Цитат на: zazo link=topic=416.msg29744#msg29744 date=1255502883 ---Самолет на релси. :comando:
--- Край на цитат ---
Обаче две неща правят адски силно впечатление.
Толкова плавно се движи (особено когато камерата е отвън в близост да трасето), особено в светлината на клипчето от Тошко с камерата до колелото на локомотива,
и липсата на каквито и да е оградни мрежи - домашните животни са заградени във фермите , а диви явно отдавна нямат. :(
То и други неща впечатляват - чистотата край трасето , липсата на цигани :wild: и антизвуковите стени край селцата дори!!! :blink:
Абе с две думи - бЕла страна!!!
;D ;D ;D 300 км/ч ;D ;D ;D
zazo:
А не, мацката каза, че 16% от парите за проекта са отишли за минимална намеса в околната среда. Били изградени специални проходи, през които животните да могат да минават и да се завърнат на обичайните си места след завършването на строежа. Другото дето ме впечатли, че стрелките на високоскоростното трасе позволяват смяна на коловоза с 170 км/ч. и всички автомобилни надлези имали автоматична система за следене за паднали коли, която спира влаковете, ако такова нещо се случи.
eurostar:
Pach, merci beaucoup!
Такова удоволствие ми създаде с тези клипове. Цяла сутрин ги превъртам един след друг. Научих някои неща за сигнализацията, които не знаех преди. За превод няма кой знае какво. Всяко пето изречение е за околната среда. Zazo спомена някои цифри, които правят впечатление. Мога да добавя само, че минималният радиус на завоите е 3250 метра, а максималният наклон при изкачване е 2,5%. Всъщност обяснява системите в командния пункт и после какво прави машинистът според това какво пано или светлинен сигнал среща по пътя. Работата му е доста напрегната според мен, въпреки високата степен на автоматизация.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия