В реалния жп транспорт съществуват понятия-правилен път съответно неправилен път,обичаен път съответно необичаен път.
Съществува също и едно ново понятие наречено "успоредно движение".
За правилен-обичаен се приема един от двата пътя-в случая при SBB левия.За БДЖ обаче е десния.Този път се взима за главен по посоката на километража и при изработването на графици движението на влаковете се залага да е по него.(Това в случай че пътищата са повече от един)
Аз лично незнам защо при SBB е така.Така е и в Сърбия.Съответно локомотивите са и с обратен пулт.

Затова и A.C.M.E. няма да може с този калъп да им направи 46ката

(вратите са обратно на наще и румънските).В Румъния съществуват локомотиви с обратен пулт но те са правени за СФРЮ и са си останали в Румъния.
р.р. Разликата между неправилен и необичаен път е в това че осигурителната инсталация на неправилния път не е предвидена за движение в другата посока.На мястото на входия светофор (семафор) стои табела "Граница на гарата" а такъв липсва.