Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Видеоклипове на истински влакове
KRAKOMOBILA:
3ТЭ10У, 2ТЭ10М и тем подобни са си така - това е напълно нормалната им работа:
http://www.youtube.com/watch?v=wEETEOcQW90&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LH6TgfseK_4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=fhixXdbvA4Y&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lJYmFLZGNQA
http://www.youtube.com/watch?v=lDIDu91zGkQ&feature=related
lubomir:
Тоя пушек показва само едно- нафтата не изгаря, а излиза във вид на дим, при това вероятно над 40-50% от инжектираната нафта просто излиза в атмосферата, без да изгаря и да върши каквато и да е работа.
Явно двигателите на тези машини са най-големия боклук правен някога за дизелов локомотив. И при нас се среща но много рядко, и е въпрос на настройка на горивните помпи и общото състояние на двигателя.
За екология въобще няма да говорим в случая!
refil:
Както казах двигателите на тези локомотиви са двутактови дизели и виждаме всички последствия от този дизелов "Трабант" :pleasantry: :drinks:
lubomir:
Абе, те и на DR BR120(220) са дву тактови, ама такова чудо като дизелите на съчленените руски трошки просто няма! Наистина такъв уникат, като разход на гориво към несвършена работа рядко се среща! Просто са №1!
Ако разходната норма на нашия седмак е 1000л на 100км, мога само да гадая колко е разходната норма на 3ТЭ10У, 2ТЭ10М и останалите тем подобни изчадия на руското локомотивостроене използващи същия двигател
Ето и малко клипчета за сравненине със DR 120(220)
http://www.youtube.com/watch?v=gyePTW_5dMI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=n0O1FfP0Hes&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=JF3175CbK9w&feature=fvwrel
Всъщност е странно, как руснаците може да произвеждат и хубави от към технически показатели и направо отвратителни машини в един и същ период от време.
refil:
http://www.kolomnadiesel.com/eng/about/history/1945-1959/
http://www.kolomnadiesel.com/eng/about/history/1959-1977/
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия