Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Новини от жп транспорта в България

<< < (36/212) > >>

Adrian:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pbuO-LiNebQ

urko:
Европейският товарен железопътен коридор No 7
функционира от днес, благодарение на сътрудничеството
между 7 европейски държави

8 ноември 2013, Будапеща – В 12.00 ч. днес Товарен железопътен коридор No 7 беше пуснат в
действие в определения срок съгласно Регламент (ЕС) № 913/2010 на Европейския парламент и на Съвета.
Европейският съюз определи девет международни товарни железопътни коридори, т. нар. „RFC коридори”
 в железопътната мрежа на ЕС, шест от които следва да бъдат основани до 10 ноември 2013г.
Маршрутът на Товарен железопътен коридор 7 минава по оста
Прага-Виена/Братислава-Будапеща–Букурещ-Констанца–Видин-София-Солун-Атина.
7 европейски държави: Чешка република, Словакия, Австрия, Унгария, Румъния, България
и Гърция, с техните 8 инфраструктурни мениджъри и 1 орган за разпределяне на капацитета,
основаха коридор, който свързва Централна и Югоизточна Европа и служи за връзка към
Азия чрез пристанищата на Черно и Егейско море, като предлага добра, надеждна услуга на базата
на хармонизирани технически и процедурни условия. Като първа стъпка при откриването на коридора,
в 12.00 ч. OSS мениджърът на коридора предостави на железопътното предприятие Prvá Slovenská Zelezničná
(Първа Словенска Железница) първото каталожно трасе между Прага и Куртичи.
През 2008 г. Комисията на Европейския съюз предложи да бъдат създадени международни
товарни железопътни коридори, формиращи европейска железопътна мрежа
 за конкурентноспособни товарни превози, по които товарните влакове да се движат при добри условия и да
 преминават лесно и без административни пречки от една национална мрежа към друга. В рамките на
даден товарен коридор следва да се осигурява добра координация между участващите страни членки
и инфраструктурни мениджъри, както и да се дава предимство на т.нар. „коридорни влакове”,
като се гарантира съгласуваността и непрекъснатостта на инфраструктурните капацитети, налични по целия коридор.
Инфраструктурните мениджъри на товарните коридори съвместно ще определят и организират международни
каталожни трасета за товарни влакове, като ще осигуряват гладко транзитно преминаване по коридора,
адекватни времепътувания и честоти, ще премахват тесните места по протежение на коридора.
С оглед изпълнението на изискванията и очакванията, описани в регламента, участващите железопътни компании
в RFC-7, ръководени от Унгарските железници (MÁV), реализираха редица мерки, за да стартират коридора
в определените за това срокове. Благодарение на съвместната работа през последните 2 години, на 8 ноември
2013 г. на международното товарно предприятие Prvá Slovenská Zelezničná беше предоставено първото
каталожно трасе между Чешката република и Румъния, от Прага до Куртичи, посредством специален софтуер
(PCS), представен на място. С тази стъпка коридорът започна действителната си работа. Официалната церемония
по откриването на RFC-7 събра голям брой важни участници, които играха значима роля при структурирането и
pеализацията на Коридора: представители на Министерството на националното развитие на Унгария,
представители на съответните министерства на партньорите, представители от Националните регулаторни
органи, членове на Управителния съвет и на Изпълнителния съвет на RFC-7, представители от Чешка република
(SZDC), Словакия (ZSR), Австрия (ÖBB-Infrastruktur), Унгария (GYSEV, MÁV, VPE), Румъния (CFR),
България (НКЖИ), Гърция (OSE), както и представители от големи европейски товарни железопътни предприятия
и терминали от региона.



По материали от българската преса.

ПП. Забележете нова Европа - Словенска железница става оператор,
без трасето въобще да минава през Словения (ако не е сбъркано със "Словашка").

gzo:

--- Цитат на: urko link=topic=3806.msg92377#msg92377 date=1384197364 ---......Prvá Slovenská Zelezničná
......
ПП. Забележете нова Европа - Словенска железница става оператор,
без трасето въобще да минава през Словения (ако не е сбъркано със "Словашка").

--- Край на цитат ---


Урко,  :haha: ( не се смея на тебе, а на тъпите словаци)
Всъщост Slovensко значи СЛОВАШКО, а не словенско както всъщност логично звучи на български.  :sarcastic:
Това го установих още при първото си пътуване в Словакия, където всичко е описано като СЛОВЕНСКО. Примерно в Братислава на фасадата словашкия народен тетър тетър пише SOVENSKE NARODNE DIVADLO, навсякъде има билбордове на словашка бира - SLOVENSKO PIVO, a най-забавното е, че на словашките сувенирни магнитчета пише SLOVENSKO и повечето българи си мислят, че са за спомен от Словения, която си е съвсем друга държава.
Та така е и със словашката целезница наричана от тях си Slovenská Zelezničná

Vlado:
От skyscrapercity форума:


--- Цитат на: NiGhtPiSH;108741809 ---Проектните трасета за ГДВ2014 по новия коридор са следните:
Пристигащи на Видин Товарна от Голенци: 03:40; 06:15; 08:25; 12:20; 14:05; 16:05; 19:50; 22:15
Заминаващи от Видин Товарна за Голенци: 03:50; 06:55; 11:20; 13:05; 15:05; 16:55; 18:45; 21:00

Дават обход от 25 минути между двете гари.
--- Край на цитат ---

KRAKOMOBILA:
Това товарни влакове ли са ?

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия