Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Новини от жп транспорта в България

<< < (46/212) > >>

Vlado:
Тръгна...

НоваТВ

http://www.danubebridge2.com/index.php/news/14-newscategory/130-startrailtraficen

pavel75:

--- Цитат ---Недостатъкът на разписанията е, че не можеш да идеш до Крайова за един ден и да се върнеш. Но това да беше проблемът. По-лошото е, че в Крайова няма удобни връзки с други влакове (най-вече в посока Тимишоара).
В Румъния обаче усилено се говори, че от есента ще бъде пуснат влак София - Будапеща, който до Крайова ще се движи самостоятелно, а оттам до унгарската столица в състава на Траянуса. Това означава тръгване от София около 23 ч. и пристигане в Будапеща в 19 ч., а наобратно тръгване от Будапеща в 9:30 ч. и пристигане в София около 5 ч. сутринта на следващия ден. Предимството е, че по този начин в гара Budapest Keleti ще бъде възможно да се осъществяват удобни и директни нощни връзки за Западна Европа.
--- Край на цитат ---

информация от Локфорума
http://www.lokforum.com/viewtopic.php?t=1726&start=210

pach:

--- Цитат на: pavel75 link=topic=3806.msg95014#msg95014 date=1399874800 ---Недостатъкът на разписанията е, че не можеш да идеш до Крайова за един ден и да се върнеш.
Но това да беше проблемът. ...
информация от Локфорума
http://www.lokforum.com/viewtopic.php?t=1726&start=210

--- Край на цитат ---

Подобен проблем е и с влака до Солун. ПРеди освен че за 39,00 лв беше отиване-връщане,
часовете му на тръгване бяха много удобни сутринта да отидеш до Солун и вечерта де се прибереш.


--- Цитат на: vesti.bg link=topic=3806.msg95014#msg95014 date=1399874800 ---От София влакът ще заминава в 15:30 ч. и ще пристига в Солун в 22:22 ч.,
а от Солун ще тръгва в 06:55 ч. и ще пристига в София в 13:45 ч.
В Солун този влак ще има връзка за и от Атина.
--- Край на цитат ---

А сега след като гърците го спряха (че не им бил изгоден) като го върнаха не само цените му се покачиха,
ами е по-удобен за тях да дойдат до София и си отидат в рамките на същия ден.
Така се защитават потребители (почти като национални интереси) и така се "кляка" от БДЖ срещу неговите пътници (кучета ги яли)!

А за цените коментара е излишен - само мил спомен си остават онези 39,00 лв.


--- Цитат на: vesti.bg link=topic=3806.msg95014#msg95014 date=1399874800 ---Резервацията на места ще бъде задължителна, a клиентите ще имат възможност да направят своите резервации до 60 дни предварително.
 Цената на билета за пътуване в едната посока е 34,86 лв.
Желаещите да пътуват по маршрута София – Солун – София и обратно могат да се възползват от договорената между
българските и гръцките железници специална оферта на цена от 25 евро.
Атрактивната оферта важи при условие, че билетът е с фиксирани дати за отиване и връщане и е закупен
 не по-късно от 15 дни преди датата на пътуване. По тази оферта местата са ограничени – по 12 места за всеки влак.
--- Край на цитат ---

Впрочем така който иска да се разходи до Солун, (ако не вземе автобусна екскурзия) ще трябва да "спонсорира" и местните хотели!

Въобще така се прави бизнес, като от българска страна си нямат и понятие.
 :(

klarona:
http://www.youtube.com/watch?v=BTr3T_MPlYg 

pach:

--- Цитат ---Kредиторите на БДЖ разпродават активи.

Банките кредитори на БДЖ започват да отправят предупреждения за обявяване на предсрочна изискуемост на целия втори облигационен заем, който е в размер на 120 млн. евро и има просрочия от 150 милиона лева, съобщи Darik.

5000 товарни вагона и 25 дизелови мотриси служат за обезпечение на кредита. На извънредно събрание банките са взели решение да започнат продажба на част от тези активи. От БДЖ съобщиха, че предприетите мерки няма да възпрепятстват дейността на железниците.

Миналата седмица транспортният министър Данаил Папазов каза, че 3407 товарни вагона трябва да бъдат продадени, за да може БДЖ да върне част от дълговете си. Той допълни, че се търсят варианти 25-те пътнически мотриси да не бъдат продадени, защото без тях БДЖ няма да може да извършва дейността си.

--- Край на цитат ---

Източник:
http://expressnews.bg/%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F/k%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%B4%D0%B6-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82-%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B8/%D0%BD-8970


--- Цитат ---БДЖ ще разпродава част от недвижимото си имущество

В близките месеци БДЖ ще започне да разпродава голяма част от недвижимото си имущество, скрап от вагони и локомотиви, за да изчисти част от дълговете си и за да се стабилизира финансово. Това обяви министърът на транспорта Данаил Папазов.

До края на годината БДЖ ще трябва да освободи дори централата си на ул. Иван Вазов в центъра на София. Според източници на “По света и у нас” претенции да закупи историческата сграда имала банка, в която са депозирани голяма част от парите на държавните институции. Министър Папазов показа финансови данни за БДЖ. Според тях по времето на управлението на тройната коалиция загубите в железниците са били 2,5 милиона лева, а при ГЕРБ сумата е набъбнала до 192 млн. лева.

Въпреки увеличената през годините държавна субсидия подобна тенденция се наблюдавала и в НКЖИ, увери той. Според Папазов в железниците се работи без план за развитие, а реформите се заключавали само в съкращенията на 4 700 души персонал.

“Ръководствата на БДЖ и НКЖИ, според мен, не са свършили никаква работа. В предприятията няма, в Холдинг БДЖ няма никакви съвременни методи за управление. Учудващо е, че се превозват пътници и товари без никаква система за контрол на качеството”, заяви министърът на транспорта Данаил Папазов.
--- Край на цитат ---

Източник:
http://bnt.bg/news/ikonomika/bdzh-shte-razprodava-chast-ot-nedvizhimoto-si-imushtestvo


Още по тези теми тук:
http://flip.bg/cluster/83266a9d07cb4ddc2e3f33f016b5a6cf

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия