Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Новини от жп транспорта в България

<< < (63/212) > >>

daddy_g:
На мене ми прилича на комбинация от Gabs и Eaos...някой ако има възможност да снима преправен вагон

KRAKOMOBILA:
Точно така - от закрити стават открити - скоро щъкаше насам-натам един сив "прототип" - явно е минал изпитанията и са одобрили. Изненадващо дълги са.

liro4605:

--- Цитат на: zazo link=topic=3806.msg100818#msg100818 date=1441918224 ---Миро, какво точно им правят на Gabs-овете? Това на което ми прилича, не ми се иска да си го мисля?!? :no:

--- Край на цитат ---
Полски превозвач ги е купил и сега ги преправят за него.Смята да вози леки товари като чипс,бали и други такива.

Mixy:
Това с вагоните има ли нещо общо с долното:

Полски жп гигант стъпва в България

Страната ни ще печели от нова транспортна ос от Скандинавия за Турция



В статията пише, че поляците са втория по големина карго превозвач в Европа (кой ли е първия?) и че искат да закупят 90% от Булмаркет до месец...

TheJackal:
DB Schenker Rail е най-големият железопътен превозвач в Европа, който има 26% пазарен дял в Европа и собствени компании в 16 европейски страни. В компанията работят около 32 000 служители. Дейността на DB Schenker Rail e разделена в три района –  Западен, Централен и Източен, като Ди Би Шенкер Рейл България ЕООД е част от район Изток. Българското дружество е основано през 2002 г. и постоянно разширява своето портфолио. В момента има 16% дял от българския пазар на товарни превози. Основната дейност е насочена към жп превоза на товари за големите индустриални предприятия в България и превоз на транзитни влакове, както и индустриални маневрени услуги. Като част от структурите на DB Schenker Rail общата цел на компанията в Програма 2020 –  изграждане на единна европейска железопътна мрежа, която да обслужва клиентите от началната точка на техния товар до крайния получател в различни страни на Европейския съюз. Идеята е не само да се развива инфраструктурата в дадена страна, а и за нея да се мисли като за част от голямата европейска инфраструктура. Това е задача, която Ди Би Шенкер Рейл България ЕООД е длъжна да изпълни, защото българското дружество заема стратегическо място поради географското си положение.

Повече тук: http://www.logistika.bg/bg/menu//post/13836/Pr%D0%B5vozit%D0%B5-s-blok-vlakov%D0%B5-imat-svoit%D0%B5-n%D0%B5osporimi-pr%D0%B5dimstva     :hi:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия