Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Новини от жп транспорта в България
mitko0888:
Пълните договори и всички други условия са предмет на обществени поръчки и са достъпни на съответните съйтове (аз съм си ги свалил от там).
Чисто нов Сименс ни е продаден за 4.95 млн. лв. Общо договорът е за 55.5 млн. за първите 10 плюс 23.4 млн. за допълнителните 5. Разликата в сумите е от допълнителните дейности, включени в договора, включващи резервни части за пълно обслужване за 600 000 км, вкл. по един комплект колооси и ремонт на ходовата част за всички машини и 3 години удължена гаранция. Разбира се в горницата е включено и фолирането с избраните от БДЖ-ПП цветове, за да се получи многообразието от зелено и синьо.
Чехите първи спечелиха ремонта на 10 дарака, 2.13 млн. лв. на брой + 20% непредвидени. (ако при ремонта се установи нещо друго).
44.205 май е от тази поръчка.
Словаците спечелиха втория търг за 1.45 млвн. на брой + 15% непредвидени.
И в двете има и други дейности - обучение и т.н.
ПС: Такива основни ремонти са предвидени по съответната схема и парите за тях са давани за всеки локомотив на съответните му километри и до сега. Само че резултатите от нешите досегашни ремонти са ясни.
pavlinbg:
Въз основа на информацията дадена от mitko0888, излиза, че една реновирана Шкода ще излезе средно около 1,79 млн. лв. (без непредвидените разходи), което според мен не е чак толкова скъпо. С парите за един Смартрон (около 5 млн. лв.) ще могат основно да се ремонтират почти три шкоди (по-точно 2,79 :) ). Разбира се двете поръчки не трябва да се противопоставят, а и тук от основно значение (освен цената) е гаранционното обслужване.
П. С. Ако не се лъжа 44 205 е ремонтирана в Словакия.
KRAKOMOBILA:
--- Цитат на: pavlinbg link=topic=3806.msg120633#msg120633 date=1610575335 ---Въз основа на информацията дадена от mitko0888, излиза, че една реновирана Шкода ще излезе средно около 1,79 млн. лв. (без непредвидените разходи), което според мен не е чак толкова скъпо. С парите за един Смартрон (около 5 млн. лв.) ще могат основно да се ремонтират почти три шкоди (по-точно 2,79 :) ). Разбира се двете поръчки не трябва да се противопоставят, а и тук от основно значение (освен цената) е гаранционното обслужване.
П. С. Ако не се лъжа 44 205 е ремонтирана в Словакия.
--- Край на цитат ---
В CMZO Prerov, Чехия.
toniemi:
Пост със снимки от Фейсбук групата ЖП гари и инфраструктура на Siemens Desiro ML, собственост на ÖBB, току-що пристигнала на гара Русе Разпределителна. Мотрисата е на наша територия за сертифициране за експлоатация в България.
https://www.skyscrapercity.com/threads/bulgarian-railways-%D0%96%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82.623791/page-961
Adrian:
Тонка, творците в България не спят!!
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия