Май става въпрос за международна и наша номерация.
Международната почва с 91 ххххх и т.н. докато нашата ...
поне до сега се опитва да има и логическа последователност.
Поне в сериите, струва ми се. Според мен това именно в нашата
номерация е предвидено 8О-89 за частни оператори като ...поредица от сборни серии.
Логически БДЖ-4О не знам да сме имали и тя е свободна,
за обособените държавни електролокомотиви.
Да, БДЖ-47 е съществуваща парна серия, но това е наследство,
а не изключение. Както и БДЖ-48....49...5О. Всички държавни електролокомотиви са в серията 4О-46 и когато са въвеждани им е дадена възможност,
да заемат една след друга най- дългата свободна тогава поредица
а именно от 4О да 46-та.
А това с номерата на производител, нещо съвсем не ми се връзва!
Представете си серия (пример) БДЖ-4О.999 щото другите номера са вече раздадени от производителя!!!
Ами ако той надмине 1ООО локомотива произведени (?) 'ко пра'им!?
