Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models
Piko Е11 (5/6205) - ново задвижване, светлини и т.н.
mitko0888:
Едно клипче със задвижената талига:
http://youtu.be/gEAJ9QPNYMo
след филмчето - вече и с преправено токоснемането на другата талига. Има и един малък маховик на свободната опашка на мотора (само такъв имам).
Резултата: с аналогово захранване - постоянен ток - мин. скорост 8 км/ч при 2.2 волта (два пъти по-бавно от два хубави различни модела на Роко!). При 12 волта - малко под 140 км/ч и около 20 см по инерция (само толкова - моторчето е ниско оборотно). При 14V - 160 км/ч. Ток - до 120 mA. Това е без вагони. По моите разбирания - като по книга, повече от очакваното! Общо тегло - 370 грама, от тях около 240 на задвижената талига.
Тягата е малко по-зле от оригиналния модел, но успя да изтегли около 2 метра влак (40 отдавна непочиствани колооси) - мен ме устройва напълно и с механиката - до тук.
Следва - осветление и малко интериор. И "едно нещо" трябва да му изработя между талигите, че да прилича на истинско.
mitko0888:
Малко раздвижване:
Първо трябва да се оправи буферната греда, оригиналната е доста дълбоко изрязана:
Спирачни маркучи, кука (оригинални, с допълнително добавени винкели за закачане).
Кабели - отопление и дистанционно управление - ръчна изработка.
Дръжчици под буферите - в темата за дизелчето писах как се правят.
Естествено пластмасови буфери. (метални с пружинки не му се полагат на този кош, въпреки че задвижването го заслужава).
Предната муцунка стана така:
Малко детайли в кабината (въпреки че със "стъкла" на 30 години не се вижда много ... Стъклата към машинното са вече тъмни, рамките на вратите - черни. (на снимката са от предварителните опити). Рамки на прозорците, черни чистачки и т.н.
Поглед отпред отвътре в коша, вижда се и машиниста. Осветлението е по познатата схема - с постоянна сила на светене при всякакво захранване. Кондензаторът е големичък защото ми останаха няколко бройки с по-големи размери, а тук място има много. Задните червени и кондензаторът могат да се изключват с двата джъмпера.
След довършване на механиката: движение с ниска скорост, аналогово захранване, стабилизирано (LMx17).
Кошът си има нови стъкла на машинното. Сигурно пантографите ще станат червени. Остана да му изработя компресора и охлаждането между талигите.
mitko0888:
Крайният резултат:
KRAKOMOBILA:
Ако смениш и тия ужасни пантографи - ше стане доста симпатичен.
mitko0888:
В началото имах идея да сложа тези:
Гледал съм общия вид да е горе-долу на едно ниво - пластмаса, детайността на корубата, особено пък надписите - всичко си е като на много старо Пико, въобще не си пасват на хубав пантограф.
Пък и само сваленият е грозен! Във вдигнато положение си ми харесва.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия