Автор Тема: Преживяванията Ви С ВЛАК  (Прочетена 16691 пъти)

anubis

  • Trade Count: (5)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 327
  • Рейтинг: 28
  • HO
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #15 -: 26 Юни 2012, 23:23:32 »
Днес пътувах по 4-та от ГО до Тулово. Влака малко закъсня защото локомотив се беше запалил. На Дъбово наистина видях една 42-ра със стария кош отделена от вагоните на трети коловоз, но следи от пожар не се виждаха. На отиване до ГО пък пресякохме Балкана с една мотриса 32-ра серия- нещо което до сега не ми се беше случвало, а още по-озадачаващо е как може да ги пуснат по този участък впредвид отказите на спирачките им. Но удоволствието от пътуването с влак по тази линия е наистина несравнимо, както неведнъж го е казвал Лиро  :hi:

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1012
  • Рейтинг: 257
    • bgrail.info
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #16 -: 26 Юни 2012, 23:37:37 »
Цитат на: anubis link=topic=3852.msg79720#msg79720 date=1340742212
как може да ги пуснат по този участък впредвид отказите на спирачките им...
Няма сведения 32 да имат повече откази на спирачките от другите ЖП возила у нас. Има тенденция персоналът да е по-некадърен и това е причина за почти всички изпуснати влакове.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12276
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #17 -: 27 Юни 2012, 09:04:10 »
Доколкото знам отказ на спирачка се получи при замръзването на елементи от нея през тази зима ...и то както казва
Тодор, май по вина на персонала. Макар, че не съм в системата на БДЖ, ми се вижда някак...тъпо, да отиваш на работа и
едва тогава да ти казват с коя машина излизаш да работиш.
ПРеди локомотивите и мотрисите не се ли зачисляваха на определени бригади или аз нещо съм в заблуда.
Мисълта ми е, че кой ще се грижи за машина на която може да се качи отново след месец, и то след някой немарливец...!?!?

Не знам...не разбирам от вътрешните тънкости на професията, но това ми се вижда алогично... :scratch_ones_head:
Да кажат професионалистите!  :hi: :hi: :hi:
« Последна редакция: 27 Юни 2012, 09:05:42 от pach »

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #18 -: 27 Юни 2012, 09:08:11 »
Не е работа на машинистите да поддържат локомотивите/ЕМВ - тъй, че от тази гледна точка няма значение с коя ще работиш.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5538
  • Рейтинг: 631
  • Красотата е в детайла!
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #19 -: 27 Юни 2012, 09:21:42 »
В миналото се е прилагала "прикрепената езда" по соц. модел, доколкото съм чувал.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #20 -: 27 Юни 2012, 09:31:26 »
Прикрепена езда е имало и през 90-те години. И в момента има при някои дизелови локомотиви.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12276
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #21 -: 27 Юни 2012, 09:43:09 »
То е ясно, че не е работа на машинистите подръжката...ама нали ако знаеш че това е "твоята" машина,
ще гледаш по друг начин на нея. Ще я проверяваш по-добре, ще настояваш за това и онова по нея пред депо-майстора (има ли я още тази длъжност), и т.н.
Ватманите на трамвай, преди им зачисляваха мотрисите и се грижеха доста добре за тях (без да са монтьори).
Сега не знам дали и при тях не е "...ден да мине - самун да загине".

 :scratch_ones_head: При тези заплати, какво да искаме повече?

Или както казва Гервасии: "- Като даваш фъстъчки - ще ти работят маймунки!"

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #22 -: 27 Юни 2012, 09:55:39 »
Прикрепената езда си има и плюсове и минуси. Най-добрия вариант е да няма прикрепена езда, но да има поддръжка на ниво - така всички лок/емв ще са в добро състояние.

 Иначе да - все още има длъжност деломайстор (депо майстор).

choveka_vlak

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 107
  • Рейтинг: 8
  • човек докато е жив се учи!,...
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #23 -: 27 Юни 2012, 13:04:45 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=3852.msg79734#msg79734 date=1340780139
Прикрепената езда си има и плюсове и минуси. Най-добрия вариант е да няма прикрепена езда, но да има поддръжка на ниво - така всички лок/емв ще са в добро състояние.

 Иначе да - все още има длъжност деломайстор (депо майстор).

 
Красене!, форума се чете и от "краставичари" а знаеш че на краставичар  краставици не се продават!, та за прикрепената езда няма смисъл да говорим, да времената са други!, но не и у нас!, в тая измислена държава..., в белите държави технологично си обновиха всичко!, и спрямо новите технологии нещата стоят по съвсем различен начин, ( спрямо технологичното оборудване ).
   При тях има технологично (задължително) обслужване!, а при нас има ЕП!, с удължение:, протокол за над - пробег!,...
 Те това ни е лошото, че сме най-големите хитреци в света!, но виждаш накрая света ще ни се изсмее и забрави!, нещо да ми кажеш за Албания?.  :diablo:

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1012
  • Рейтинг: 257
    • bgrail.info
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #24 -: 27 Юни 2012, 13:21:37 »
В нормалните железници условията и начина на мислене обезсмислят прикрепената езда и ефектът от нея е по-скоро отрицателен.

choveka_vlak

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 107
  • Рейтинг: 8
  • човек докато е жив се учи!,...
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #25 -: 27 Юни 2012, 14:18:14 »
Тъй де Тодоре, точно за това говоря,...

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #26 -: 27 Юни 2012, 23:39:12 »
4та през БАЛКАНЯ е уникална,нали  :hi: През кабината понеже е по-панорамно е още по яко,ела и ще видиш :drinks:

fpk1999

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 507
  • Рейтинг: 21
  • Перфектният мащаб е 1:1 !!!
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #27 -: 28 Юни 2012, 12:13:04 »
Инфо от последните дни:

~> Вчера,27.06.2012 двата сурешни влака Панагюрище(5.15) - (6.57)Пловдив(8.15) - (9.58)Панагюрище са били обслужвани от автобуси.Инфо-??????????

~> Вчера,27.06.2012 влак 8612 Варна(9.20) - Пловдив - (18.45)София пристига със 145 мин. зак. в 21.10.Причина: Цитат от сайта на БДЖ. "Инцидент с хора/животни и полицейско разследване."Повече инфо-????????

~> На 26.06.2012 влак 3622 Бургас(14.25) - Карлово - (21.03)София пристига в София със 190 мин. зак. в 00.13 на 27.06.2012.Инфо-??????????

~> И международните влакове последните дни с обичайните си закъснения от 60 до 160 мин. зак.

Който има инфо за причините за по-горните закъснения да пише в темата.

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #28 -: 28 Юни 2012, 13:43:07 »
В момента влака Пловдив- Панагюрище е досущ като влаковете от преди спирането на линията. За наша временна радост, след няколко години линята я постегнаха и пуснаха Дезирата. Резултатът беше, че влаковете тръгнаха да пътуват почти запълнени. Постепенно на Дезирата им таковаха майката и се мина на варианта дърти машини и вагони н-та употреба с комфорт от 70-те години на 20-ти век. Разбира се дезирата кибичат някъде полуразкостени, но ние трябва да продължиме да плащаме, падежите по тях. Пътниците пак отказват да ползват влак и сега гледаме филма "Безстопанственост, безотговорност и тъпотия в БДЖ" - 2-ра серия. В края на краищата линията пак ще я закрият. Аз разбирам, че на персонала и на хората дето наричат себе си "ръководство" на БДЖ им е по-лесно и евтино да таралянкат старите кошници, но пътниците това въобще не ги интересува и те си искат новите мотриси с климатици. Когато има такова рзминаване между търсене и предлгане, разрива е предопределен. Познайте кой ще е губещия?

Loco-motion

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Пътуванията Ви С ВЛАК
« Отговор #29 -: 28 Юни 2012, 13:48:12 »
Искали ми били пътниците да пътуват с влакове, че на всичко отгоре и модерни, видиш ли! Откъде, накъде?! Някой от БДЖ да ги е канил? Какво само се натрапват, не разбират ли тия хора от намеци? :nono: