Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Неделна разходка из Бургаските солници

<< < (3/4) > >>

TheJackal:
Емо, значи ще се видим в Сънито вечерта, това е неофициално, още не е открито. Малко пари е отпуснала общината само за парк - резервата "Атанасовско езеро" или както си ги знаем солниците от скромната сума 1.300.000 лева! Ще правят някакви неща, за които се писа и изписа, има строежи и движение. Пак ще се реже лентичка.

lubomir:
Талигите май са от старите пътнически четириосни вагони. Просто са отрязали кошовете до нивото на прозорците и са ги направили открити товарни вагони. Теснолинейката изглежда в изключително лошо техническо състояние, което бих казал е нормално за България. Срам  за собственика, защото за луксозното му служебно возило винаги се намират пари! Тук и хора и техника работят до изнемога и вечно пАри нЕма за поддръжка, а като изпрегне нещо все се кърпи с подръчни средства. Гледам локомитивите са добре заредени с дървен материал, без който вероятно няма да могат да ги запалят :lol:

Boris 2-12-4:
Точно такива са били и вагоните у Германско 1945 - 1960.
Много  награди на Европейските жп моделни състезания за теснолинейки са заемани от индустриални железници в ТАКОВА  състояние.
Там обаче са били след война...
Същите,като междурелсие,  са били и у нас още по времето на Първата световна война.
Имам окръжни от онова време.
А преди нея, още от около 1890 такива железници са били под път на над път...
Такива модели /500 - 600мм/ произвеждат в 1:22,5 , 1:45, 1:87, англичаните, французите и германците.
Цените при първите два народа са съвесеееееем приемливи./5!!-20 евро за вагон/ Германците, с малки изключения,  дерат кожи...
Хубавото е, че има много части за самостоятелно изработване на подвижен състав.
А най-хубавото е, че тези модели, стават за възпроизвеждане на наша действителност.
Във всички епохи...
Хайде да видим, кой пръв ще ни зарадва с такава диорама или сегмент или модул...
Наздраве за което :drinks: :drinks: :drinks:

Mixy:
Не видях никакви спирачки - как спира това чудо на техниката? След като ще вози и хора...

TheJackal:
Ръчката, на принципа на багер е. Закотвя се на място. Близост на колелата едно до друго му помага да се движи и завива в несвойствените решения на линиите и разклонителите. Тръгва, като едновремешните верижни трактори, които ходеха по пясък с такава големина. Жив танк!!! :lol:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия