Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
Дигитални куплунги в ТТ + разкачващи механизми
Boris 2-12-4:
Привет ЧеТТници!
След изключително топлото посрещане от Ваня и Владо и демонстрирането на последните новости в ТТ, където за нула време научих ВСИЧКО НА ПРАКТИКА за зацепване, теглене, отцепване, днеЗ сЪ пУрових в нета.
Имало значи дигитални куплунги в ТТ.
Моля погледнете:http://www.krois-modell.at/produkt/digikupp/h0ettn/
Така ще можете да си откачате където искате композицията.
Голям кеф е . Има и възможност, след като откачиш, да започнеш да буташ композицията до желано от Теб място и там да я оставиш. След това локът поема в обратна посока.
Това си го правя в 0. Великолепно ееееееееееее. :good: :good: :good:
Действа така :
Композицията спира. Натиска се копче в централата, локът се откача само с неговият си куплунг, дава малко назад,съвсееем малко, куплунгът на лока остава вдигнат, локът се приближава и започва да бута композицията. Не може да зацепи, защото куплунгът е вдигнат. След достигане на желаното място локът изоставя :( композицията. Ако искаш можеш да не буташ, а само да си оставиш композицията нейде си. :lol:
Ще трябва да се монтира и времеви декодер? :diablo:, или както там се казва/преди използвахме реле за време/, за да не изгори откачващият механизъм. Този куплунг ходи с настоящият за ТТ.
Предвиден е и вариант за двойна тяга...
Моля да погледнете и в http://www.tt-board.de/forum.
Там има и интересни неща за откачвалките.
Същото го има и в 1:160.
Успех ЧеТТници!!! :drinks:
П.П. Ако това вече е написано във форума, моля за извинение. Но всички в ТТ, които съм питал, са ми казвали, че не са чували за дистанционно дигитално откачване , без да броим разкачващата релса или механизъм , като този на Херкат.
Boris 2-12-4:
ПривеД! :search:
Добавям само дискусията за разкачващите механизми в ТТ, плюс разбор на настоящия куплунг на Тилих /пише се Тилиг, чете се Тилих, защото е съгласна в затворена сричка в края на думата, саксонецо би рекъл Тилиш :yes:, с намигване към Ясен :spiteful:/.
http://www.tt-board.de/forum/showthread.php?t=35175
:search:
Сaprycorn:
--- Цитат на: Boris 2-12-4 link=topic=3890.msg79639#msg79639 date=1340484775 ---ПривеД! :search:
Добавям само дискусията за разкачващите механизми в ТТ, плюс разбор на настоящия куплунг на Тилих /пише се Тилиг, чете се Тилих, защото е съгласна в затворена сричка в края на думата, саксонецо би рекъл Тилиш :yes:, с намигване към Ясен :spiteful:/.
http://www.tt-board.de/forum/showthread.php?t=35175
:search:
--- Край на цитат ---
Точно тази е причината да се радвам толкова много на саксонците :clapping:
JesusBlack14:
Звучи супер! Честито! :good: :)
pach:
:scratch_ones_head: Мдаааа...питал си само двама, (коя е тази Ваня, при това... чеТТник ;))
но не всички!
Не ти трябва никакво реле за време - просто си купуваш комплекта на Роко кат.№40410
цифров дешифратор в комплект с две електромагнитно управляеми автосцепки:
http://www.roco.cc/produkteshop/produktsuche.html
(прилблизителна цена - 75 евро)
практически се прилагат на всякакви вагони и размери (за N не знам),
а благодарение на дешифратор могат да се програмират различни начини на работа.
по време, по команди и комбинирано. Активни функции когато се монтират стандартно са F1 и F2.
Ако тези автосцепки се свържат на локомотив
с дешифратор (но с повече от една допълнителна функция - обикновенно са с над 4-те основни)
(декодер за автосцепки на локомотив с NEM 652 - куплунг.)
то самият той при програмиранет на локомотива, го правят така (чрез настройка на СV-тата)
че след разкачване локомотива мръдва малко в зададената посока с маневрена скорост (F6).
Практически става много лесно и е страшно ефектно.
Локомотива навлиза с композицията и спира. След което благодарение на електромагнитните автосцепки,
се саморазкачва и мръдва пет сантиметра (примчерно) напред, след коет спира и чака следваща команда.
Или пък локомотива бута вагон назад. Спира, следва саморазкачване и побутване три сантиметра,
още назад на вече откачения вагон. Вагона се отмества по инерция (ако е на гърбица - става перфектно),
а локомотива спира и чака следваща команда.
Впрочем не всички са доволни от роковското решение - дава и дефекти,
от "стандартните" при невнимателно боравене с дешифратора при монтирането или захранването му...
... ама то и душата в рая не става...
;D ;D ;D
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия