Автор Тема: Новости от ROCO  (Прочетена 153053 пъти)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12256
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новости от ROCO
« Отговор #15 -: 12 Януари 2009, 08:35:07 »
Горе нито снимките виждам , нито "sourse" -те работят!??
 :yes:

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Новости от ROCO
« Отговор #16 -: 12 Януари 2009, 12:48:28 »
Цитат на: Dispatcher link=topic=4.msg5#msg5 date=1189670274
Каталог на ROCO за 2007г. за HO ( http://www.modellbahnecke.de/html/neuheiten_20075.html ) и в N ( http://www.modellbahnecke.de/html/programm_n_2007.html )
Dampflok BR 01, DRG , IIep.
Dampflok Baureihe 18.1 , IIIep.
Elektrolokomotive E 94 , IIIep.
Dampflok Reihe 657 , IIIep.
Schienenbus Rh 5081 , IVep.












CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Новости от ROCO
« Отговор #17 -: 12 Януари 2009, 13:01:55 »

Тия вагони много ми приличат на едни нашенски, но те са производство на Симеринг - Австрия, ще видя да ги сравня:









---------------------------------------------------------------------------------

Чехите да почерпят за чудесния лок!



Кога ли и ние ще почерпим!?!
---------------------------------------------------------------------------------

И руснаците ще черпят яко:




CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Новости от ROCO
« Отговор #18 -: 15 Януари 2009, 23:41:45 »


zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re: Новости от ROCO
« Отговор #19 -: 17 Януари 2009, 14:21:44 »
Някой може ли да ме осветли "какво, защо и как"  :blush2: е това пред комина на ДР-ската 52-ка, което го няма на ДБ-ейската?



 :mda: :mda: :mda:

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: Новости от ROCO
« Отговор #20 -: 17 Януари 2009, 14:30:03 »
Водоподгревател система "Heinl"

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re: Новости от ROCO
« Отговор #21 -: 17 Януари 2009, 16:52:04 »
Благодаря. Много съм зле сега като го каза и се сещам, че Ясен беше писал някъде за това. В БДЖ-то ползвани ли са такива или ядец?

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: Новости от ROCO
« Отговор #22 -: 17 Януари 2009, 17:16:19 »
Не. Мисля, че от 16 серия са пристигнали 1 или 2 машини с такъв, но той веднага е бил демонтиран. Обаче не съм на 100% сигурен. Някога книгите на Деянов ги знаех наизуст, но се хващам, че някои работи съм ги позабравил. Обаче ако не е така Яско бързо ще ме поправи.

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re: Новости от ROCO
« Отговор #23 -: 17 Януари 2009, 17:39:55 »
Цитат на: zazo link=topic=4.msg17353#msg17353 date=1232194904
Някой може ли да ме осветли "какво, защо и как"  :blush2: е това пред комина на ДР-ската 52-ка, което го няма на ДБ-ейската?

(Image removed from quote.)

 :mda: :mda: :mda:
Това е ВОДОПОДГРЕВАТЕЛЯ система ХАЙНЛ. Използва се много масово в DR след 1954 година до края на парната тракция. В БДЖ само локомотив 16.33 има такъв при доставката и е демонтиран по4ти веднага. По принцип БДЖ не използва водни помпи и водоподгреватели. Дори, когато са влизали локомотиви с тези атрибути, те са изолирани и след това демонтирани в БДЖ.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Новости от ROCO
« Отговор #24 -: 17 Януари 2009, 17:44:48 »
Както и в момента магнитнорелсовите спирачки.

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Новости от ROCO
« Отговор #25 -: 17 Януари 2009, 19:08:22 »
По стар БГ приом, всичко без което влака може да върви се маха за да не ни създава проблеми. Е, не че водоподгревателите и водните помпи са правили такива де, но важното е че и без тях става, що да ги има? То онея идиоти в Германия тия работи си ги слагат заради красотата, а тя тука не е на почит.
Изобщо, тука нямат значение изрази като ефективност, КПД, надежност и разни други долнопробни енженерно-технически изгъзици.
По същата причина(мързела) махнаха крилата на 14-ките в Пловдивското депо. Понеже видите ли така се чистели няколко квадрата по-малко, много важно че пушека не се вдига над влака а пада върху пътническите вагони отзад.
Но явно наща инжинерно-техническа мисъл е над нивото на немската та затова.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Новости от ROCO
« Отговор #26 -: 17 Януари 2009, 19:14:01 »
Еее пловдивчани слагаха тяхни измислици наречени димоповдигащи щитове.

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re: Новости от ROCO
« Отговор #27 -: 17 Януари 2009, 19:56:17 »
Цитат на: lubomir link=topic=4.msg17370#msg17370 date=1232212102
По стар БГ приом, всичко без което влака може да върви се маха за да не ни създава проблеми. Е, не че водоподгревателите и водните помпи са правили такива де, но важното е че и без тях става, що да ги има? То онея идиоти в Германия тия работи си ги слагат заради красотата, а тя тука не е на почит.
Изобщо, тука нямат значение изрази като ефективност, КПД, надежност и разни други долнопробни енженерно-технически изгъзици.
По същата причина(мързела) махнаха крилата на 14-ките в Пловдивското депо. Понеже видите ли така се чистели няколко квадрата по-малко, много важно че пушека не се вдига над влака а пада върху пътническите вагони отзад.
Но явно наща инжинерно-техническа мисъл е над нивото на немската та затова.
В слу4ая вместо водни помпи и водоподгреватели, БДЖ използва инжекторите, те са много по-прости, евтини и лесни за ремонт. Водната помпа си е още една парна машина, с пароразпределение и вси4ките му там салтанати.
 А крилата са сваляни не само в Пловдив, но и в Стара Загора и още много други депа... за съжаление :(

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Новости от ROCO
« Отговор #28 -: 19 Януари 2009, 10:50:28 »
Цитат на: lubomir link=topic=4.msg17370#msg17370 date=1232212102
По стар БГ приом, всичко без което влака може да върви се маха за да не ни създава проблеми. Е, не че водоподгревателите и водните помпи са правили такива де, но важното е че и без тях става, що да ги има? То онея идиоти в Германия тия работи си ги слагат заради красотата, а тя тука не е на почит.
Изобщо, тука нямат значение изрази като ефективност, КПД, надежност и разни други долнопробни енженерно-технически изгъзици.
По същата причина(мързела) махнаха крилата на 14-ките в Пловдивското депо. Понеже видите ли така се чистели няколко квадрата по-малко, много важно че пушека не се вдига над влака а пада върху пътническите вагони отзад.
Но явно наща инжинерно-техническа мисъл е над нивото на немската та затова.

Жалко, но факт!

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Re: Новости от ROCO
« Отговор #29 -: 27 Януари 2009, 23:13:05 »
Новости от ROCO









Новостите са че вече в официалния сайт на Роко цените скокнаха с 10%...








Роко не са виновни за това, те са твърде малка фирма за да могат да контролират "световната финансова криза", а тези които я създадоха изкуствено с цел да ограбват труда на обикновения работник (каквито сме всички ние) и да трепери свит в миша дупка да не бъде съкратен ако надигне глас - пожелавам им всички заграбени пари да бъдат изхарчени от децата им за хероин (може и част от тях проиграни на рулетка или блек джек)

p.s. Последното пожелание не е политическа пропаганда и не е обвързано с никакви политически партии, формации, организации и движения, проблемът е в световен мащаб и е много по-дълбок от 10% на Роко.