Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Новости от ROCO

<< < (73/99) > >>

mite:

--- Цитат на: j.k.kolev link=topic=4.msg106318#msg106318 date=1484989865 ---На така наречените БУТИКОВИ от теб марки(поне тези, на които аз имам модели), май само цените са им такива. Качеството на продуктите на Бемо, според мен е трагично ниско, направо обидно за тези безумни пари, съжалявам че никоя голяма и сериозна фирма не произвежда Н0м. Два вагона имам на LS, общо взето - детайлни и красиви, но стават само да ги "скъсаш от гледане"(цит.Best Ripper), а ходовите им качества...проблемни вагони за опашката на влака в най-добрия случай. Не става въпрос да дам над 60-70 евро за вагон и да започна различни самодейности по модела, за да го вкарам на релсите, макар че все по-често ми се случва.
 За Акме общо взето добри думи мога да кажа за вагоните им, относно локомотивите - 46-та дерайлираше през стрелките и дори и да приемем, че трасето не е било както трябва, локомотиви на Роко и Ф-ман, минаваха без проблем на същите участъци. 86-та ми се наложи да ремонтирам, ами на най-отговорните за задвижването части - най-тънката пластмаса, която естествено не издържа дълго!
 При пряко сравнение на едни и същи модели на Роко и друга самопровъзгласила се за БУТИКОВА фирма HAG, определено печелят австрийците, дори и по детайли.
Тези компании обаче, умело успяват да опънат тънки струни в душичките на заинтересуваните, изваждайки добри пари от тях за модели със съмнително качество. Така мисля, не обобщавам за всички.
 Колкото до това че хобито умира, слушам го тук във форума от доста години, ама като видях наскоро какви опашки се вият в липето, как 5-6 продавачи едвам се оправят,  по никое време, в работен ден, на никакво място  в отдалечено предградие на Бремен, пък и не само там... да не бързаме да отписваме жп моделизма поне в близките години.
И накрая конкретно за модела на БДЖ, ами нали Клаус Бамер от  Роко пак ще дойде в България...пак ще иска да види тъща си и теснолинейката във Велинград...пак ще дойде у дома....пак ще си поговорим за влакчета....пак ще има габсове..... :wild:....

--- Край на цитат ---

търкалям над 20 LS вагона без проблем.  някои хора искат добре изработени тръби под вагона и метални решетки, интериор и таван на този, а на други тези не са им нужни. но да твърдиш че изработката е еднаква.. ммне. просто не е и тема реална и не заслужава повече писане.  Но и да не забравяме че ПИКО е цар в тези поляни така че какво да се очаква..

сега, относно acme локомотиви съм съгласен; не са ми първи избор по редица причини.

това че един магазин е имал клиенти е супер аналогия за случващото се в една индустрия.   

j.k.kolev:
По темата: поемам личен ангажимент да се чуя по телефона с господин Бомер през следващата седмица, след което ще ви информирам за мотивите на Роко да отложи във времето или откаже напълно производството на въпросния вагон. Поне ще отпаднат съмненията, дали не ни харесват БДЖ-то по принцип, дали спалния се е продавал под очакванията..... или нещо друго.
 mite, първо и аз съм от хората които искат метални решетки, тръби, интериор и други подробности, особено когато плащат над 80 евро за вагон. Точно за това се оплаквам от Бемо, една от т.нар от теб "бутични" фирми, на чийто модели не само липсва желаната детайлност, дерайлират през стрелките по различни причини, но и около половината от тях ми пристигат с най-разнообразни  "вродени дефекти". Релсите са им пълен боклук, сравними са с П-профила на Пико :nono:. Лично мнение, никого не ангажирам, нека обаче всеки прочете преди да реши дали да купи, нали за това е форум - да споделим своя опит, пък всеки си решава сам, може да съм бил полезен за някой :ok:  За LS, казах - само два вагона имам, не обобщавам за цялото им производство, красиви са, харесват ми, по- важно ми е обаче, да стоят коректно на релсите и в съставите, които ги включвам....въпрос на приоритети и експлоатация.
 Второ, сигурен съм знаеш, че не съм колекционер от вчера, така че не ми преписвай джуниорски изпълнения. Отварям обаче една скоба за Пико - някой от товарните им вагони и мотрисните влакове, по нищо не отстъпват на далеч по-реномирани фирми. Мога да сравня, отличават се и с висока надеждност на движение. За старото им производство, локомотивите и пътническите вагони, не мога да кажа  почти нищо - нямам или, ако нещо е останало е в скрап депото.
 Трето  - "аналогии" за тази индустрия, нямам намерения да правя с никоя друга такава, не виждам основа, на която това да стане, общоприетия смисъл на тази дума ми се струва различен. Колкото до ИЗВОДИ, относно нейното бъдеще, правя не само от опашките в липето разбира се( дано не изглеждам, чак толкова елементарен човек :blush2:)! През последните години, посетих доста подобни магазини в различни страни и градове, и въпреки изключително добре развитата онлайн търговия, съм на мнение, че не страдат от липса на клиенти. Даже напротив - оживление общо взето има навсякъде, освен всичко имам чувството, че всеки такъв магазин се е превърнал в нещо като средище за хора с подобни интереси, отделно от което  - продавачите задължително поддържат широк асортимент материали за макети, както и специфични модели от различни мащаби, които не можеш да намериш никъде. Досега само един-два пъти ми се е случвало, да не намеря на някой обявен адрес магазин и само веднъж видях надпис на витрина: Moved to ebay...Отделно от това съм посещавал клубове, т.нар. "Моделбан мессе-та" и  други мероприятия свързани с нашето хоби, наистина нямам впечатление, че всичко е на умирачка. И последен щрих- особено в немско говорящите държави - ако в неформален разговор  споменеш, че жп моделизъм ти е занимание в свободното време, не само че не се налага да обясняваш какво е това чудо по принцип и, че психичното ти здраве си е ОК, ами просто усещаш как на събеседника ти мнението за теб се повишава. Приятно е, все пак човек не е само сбор от професионални качества, ами и личните интереси са показател за нещо, хората ценят по достойнство нашето хоби, дори и да не го практикуват, не те питат защо не си купиш старо БМВ с парите за влакчета...
 Не искам обаче, темата за новостите да се превръща в реплика-дуплика, между двама участници, модератора е последния човек на когото бих искал да създам работа и пак повтарям ако имам повече информация от г-н Бомер, ще я споделя тук, все пак доколкото знам е и продуктов мениджър на Роко.

Adrian:


    Добре ще е да използваш този шанс !!

Иначе :

Off-Topic:Отварям обаче една скоба за Пико - някой от товарните им вагони и мотрисните влакове, по нищо не отстъпват на далеч по-реномирани фирми. Мога да сравня, отличават се и с висока надеждност на движение. - напълно подкрепям !

Der Hetzer:

--- Цитат на: Adrian link=topic=4.msg106284#msg106284 date=1484825012 ---Mixy  , изписал съм Gb писма на различни производители , така Мемоба се съгласиха да тиражират повече от спалния , в момента с тях печем B вагон ; за номерата на Лукойлите , на Пико за БДЖ Людмила и БДЖ 52-ра , на Тилиг за Истинсият пощенски вагон ; за двуосна Es гондола - непрекъснато сме в кореспонденции за тези пусти БДЖ модели ;)  :drinks:

--- Край на цитат ---

И на Ривароси пишете, имат готова матрица за един сет (вагон от 4 секции) дето само една боя и надписи му трябват, малко ли лимитирани и невиждани серии за Полша пуснаха от него...  :spiteful:

mite:

--- Цитат на: j.k.kolev link=topic=4.msg106369#msg106369 date=1485126800 ---По темата: поемам личен ангажимент да се чуя по телефона с господин Бомер през следващата седмица, след което ще ви информирам за мотивите на Роко да отложи във времето или откаже напълно производството на въпросния вагон. Поне ще отпаднат съмненията, дали не ни харесват БДЖ-то по принцип, дали спалния се е продавал под очакванията..... или нещо друго.
 mite, първо и аз съм от хората които искат метални решетки, тръби, интериор и други подробности, особено когато плащат над 80 евро за вагон. Точно за това се оплаквам от Бемо, една от т.нар от теб "бутични" фирми, на чийто модели не само липсва желаната детайлност, дерайлират през стрелките по различни причини, но и около половината от тях ми пристигат с най-разнообразни  "вродени дефекти". Релсите са им пълен боклук, сравними са с П-профила на Пико :nono:. Лично мнение, никого не ангажирам, нека обаче всеки прочете преди да реши дали да купи, нали за това е форум - да споделим своя опит, пък всеки си решава сам, може да съм бил полезен за някой :ok:  За LS, казах - само два вагона имам, не обобщавам за цялото им производство, красиви са, харесват ми, по- важно ми е обаче, да стоят коректно на релсите и в съставите, които ги включвам....въпрос на приоритети и експлоатация.
 Второ, сигурен съм знаеш, че не съм колекционер от вчера, така че не ми преписвай джуниорски изпълнения. Отварям обаче една скоба за Пико - някой от товарните им вагони и мотрисните влакове, по нищо не отстъпват на далеч по-реномирани фирми. Мога да сравня, отличават се и с висока надеждност на движение. За старото им производство, локомотивите и пътническите вагони, не мога да кажа  почти нищо - нямам или, ако нещо е останало е в скрап депото.

 Трето  - "аналогии" за тази индустрия, нямам намерения да правя с никоя друга такава, не виждам основа, на която това да стане, общоприетия смисъл на тази дума ми се струва различен. Колкото до ИЗВОДИ, относно нейното бъдеще, правя не само от опашките в липето разбира се( дано не изглеждам, чак толкова елементарен човек :blush2:)! През последните години, посетих доста подобни магазини в различни страни и градове, и въпреки изключително добре развитата онлайн търговия, съм на мнение, че не страдат от липса на клиенти. Даже напротив - оживление общо взето има навсякъде, освен всичко имам чувството, че всеки такъв магазин се е превърнал в нещо като средище за хора с подобни интереси, отделно от което  - продавачите задължително поддържат широк асортимент материали за макети, както и специфични модели от различни мащаби, които не можеш да намериш никъде. Досега само един-два пъти ми се е случвало, да не намеря на някой обявен адрес магазин и само веднъж видях надпис на витрина: Moved to ebay...Отделно от това съм посещавал клубове, т.нар. "Моделбан мессе-та" и  други мероприятия свързани с нашето хоби, наистина нямам впечатление, че всичко е на умирачка. И последен щрих- особено в немско говорящите държави - ако в неформален разговор  споменеш, че жп моделизъм ти е занимание в свободното време, не само че не се налага да обясняваш какво е това чудо по принцип и, че психичното ти здраве си е ОК, ами просто усещаш как на събеседника ти мнението за теб се повишава. Приятно е, все пак човек не е само сбор от професионални качества, ами и личните интереси са показател за нещо, хората ценят по достойнство нашето хоби, дори и да не го практикуват, не те питат защо не си купиш старо БМВ с парите за влакчета...
 Не искам обаче, темата за новостите да се превръща в реплика-дуплика, между двама участници, модератора е последния човек на когото бих искал да създам работа и пак повтарям ако имам повече информация от г-н Бомер, ще я споделя тук, все пак доколкото знам е и продуктов мениджър на Роко.

--- Край на цитат ---

По темата на визитата му - добър късмет. Има много неща (продукти) за които може да се лобира с него. Дано се обърне внимание поне на едно.

По темата преписване на юнушески засуги както ти се сопна - Странно ми е защото никога съм нямал проблем с тях относно ходна част. По дни без спиране ги въртях точно за да тествам и нямах проблем. В момента въртя roco/ls микс и в сряда ще я спра за да изчистя линията и видя смазката на лока. И обратно на ротация. 

Ще ти кажа с кое имам проблем обаче. ExactRail с RP25 колесници. Не съм пробвал на преработените завои но те скачаха на изход от елевацията.. Но съм сигурен че милион души с тях нямат този проблем... така че тяхна вина ли е или операторска грешка? 

Кои вагони на LS и ACME имаш? Какви са ти проблемите с тях точно?  Аз ползвам kato unitrack което е Код 83. Стрелки #6 на главното и #4/#6 на депото.  R790 елевирани с R867 помощна крива на всеки край. Единствения проблем имах с #4 стрекла на главната линия, което е добре известен проблем в HO и в N мащаб с тях. Но това е упрек към като...

Сега, обясни ми къде се получава твоя проблем? На спиралата? на стрелките? на какъв радиус...

По темата товарни вагони - товарните са доста по стандартни. В пътническите са най големите разлики от една фирма на друга.  товарни на LS са безмислица. За това имам 0 от тях, както е известно от темата в другата секция.   


Да хора има но както каза, това е най вече като развлечение защото има изобилие от макети които трябва да се видят на лице а и е интерсно за децата. Клубовете са последна индикация. То и радио клубовете са пълни ако отидеш на правилните но в реалност, колко радио хобисти познаваш? Новото поколение се интересува повече от телефони и това е факт. Ако имаше такова изобилие от клиенти, компании нямаше да фалират или съкращават продукцията, или да бавят модели постоянно поради липса на клиенти (не на интерес, на клиенти).

по тема старо бмв. старо волво е топлата вода :)

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия