Йееее! 18-ка пета епоха!Голям сеир!
Прототип: ускоряване парни локомотиви BR 18 201 на Deutsche Bahn AG (DB AG). Колелото аранжимент: 2'C1 "H3. Експлоатационни средата на 1990-те. Употреба: Музей обиколки. Модел: Ситно подробни пълен редизайн график с много детайли в класически зелен цвят и Öltender. С 3-светлинен сигнал връх. LED осветление. Дължина повече буфери, тестване и развитие 210,8 mm.The офис производство на машини в немската DR в Източна Hall (VES-М Хале "), изисквано в края на 1950, бърз тест за локомотив треньори над 160 км / ч.. Поради това, от 1960 до 1961 г. в ремонтната работилница Майнинген СТАЕН 18 201 вид е 2'C1 "h3 от компонентите на 61 002, В 45 024, на BR 41 и оферта от 44 468 сглобени. С дължината си от 25145 мм и тегло услуга на 172,0 тона с нежен го постигна, посочени мощност 1581 кВт със скорост от 180 км / ч. А през 1967 г. и възстановяването на петрол стрелба, и на Запад са въведени компютъризирана номера 18 201 през 1970 г. до 02 0201-0. При използване на най-добрите 18 201 много добре, в допълнение към теста писти, те често дойдоха да изразят влаковете, в експлоатация, които обикновено се използват. През 1980-те, тя е след това, все повече и повече в традиционни и специални влакове. През 2002 г., локомотивът е преработване, частния Плюс придобил парна машина и ги тури в Германия преди специални влакове.
Цитат на: XRISTO link=topic=4.msg29118#msg29118 date=1254506080Йееее! 18-ка пета епоха!Голям сеир! Ами да разбира се - защото прототипа все още е в движение!!!ЦитатПрототип: ускоряване парни локомотиви BR 18 201 на Deutsche Bahn AG (DB AG). Колелото аранжимент: 2'C1 "H3. Експлоатационни средата на 1990-те. Употреба: Музей обиколки. Модел: Ситно подробни пълен редизайн график с много детайли в класически зелен цвят и Öltender. С 3-светлинен сигнал връх. LED осветление. Дължина повече буфери, тестване и развитие 210,8 mm.The офис производство на машини в немската DR в Източна Hall (VES-М Хале "), изисквано в края на 1950, бърз тест за локомотив треньори над 160 км / ч.. Поради това, от 1960 до 1961 г. в ремонтната работилница Майнинген СТАЕН 18 201 вид е 2'C1 "h3 от компонентите на 61 002, В 45 024, на BR 41 и оферта от 44 468 сглобени. С дължината си от 25145 мм и тегло услуга на 172,0 тона с нежен го постигна, посочени мощност 1581 кВт със скорост от 180 км / ч. А през 1967 г. и възстановяването на петрол стрелба, и на Запад са въведени компютъризирана номера 18 201 през 1970 г. до 02 0201-0. При използване на най-добрите 18 201 много добре, в допълнение към теста писти, те често дойдоха да изразят влаковете, в експлоатация, които обикновено се използват. През 1980-те, тя е след това, все повече и повече в традиционни и специални влакове. През 2002 г., локомотивът е преработване, частния Плюс придобил парна машина и ги тури в Германия преди специални влакове. Те така сме ние в ТТ!
Полудях, след като видях новите неща в ТТ 1:120 на ROCO!!!
Май ROCO ще започнат да произвеждат Y-вагони. Точно се чудех онзи ден няма ли и друга фирма освен TILLIG да започне да ги прави. Отсега хвърлих око на унгарския спален. Той е неотменима част от международните ми влакове макар, че са се поизсилили с тия 50евро.