Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Новости от ROCO

<< < (92/99) > >>

mitko0888:

--- Цитат на: IvanC link=topic=4.msg123743#msg123743 date=1661869210 ---Може ли малко информация или къде да я намеря - кога е идвал на проби в България, къде и какви са били пробите, резултати от пробите?
Иван

--- Край на цитат ---

У нас не е писано много за тестовете на този локомотив. Повечето инфо за локомотивите у нас идва от инж. Д. Деянов, но, както той самият казва, той не е участвал в тези тестове и няма данни за тях. Чехите пишат в техните си сайтове.

Локомотивът е от серията т.н. второ поколение локомотиви на Шкода - ES499.1 (69 E) за 3kV DC и 25kV; S 499.2 (70 E) за 25kV; E 499.3 (71 E) за 3kV DC. Вторият прототип - S499.2002, е произведен 1984 г, в началото на 1985 е подготвен и изпратен на демонстрации и тестове у нас. От депо Г.Оряховица до 01.04.1985 са навъртяни 2500 км по участъци от Русе до Тулово. Според чехите локомотивът се е справил успишно. В резултат на тези тестове, както и на тестовете на първия прототип, след направени корекции, през лятото на 1985 ЧСД (не знам как се пише на български) поръчва първата партида от 10 локомотива, които да са им доставени през 1988. Според тт данните от брошурата му, локомотивът не е нищо особено, около 3060 kW, които пак намаляват при по-висока скорост, редуктор за 120 км/ч, като единственият плюс е че управлението е тиристорно. В същото време Шкода замисля директно трето поколение с асинхронни двигатели, но този не е такъв. В немската уикипедия има и линкове за него.

Моделът S499.2 е произведен като че ли само в 12 бройки за чехословашките железници - двата прототипа и десетте серийни доставени през 1988. Предвиден е вариант с други редуктори за още 30 бройки, чехите го мислят през 1989, но през 1991 се отказват от тях като ненужни.
БДЖ проявява интерес през 1989 г. също за 30 бройки, с редуктори за 130, предвидена е серия 47, заводско означение на нашия вариант е 75 E1, ŠKODA запазва фабр. номера 8944-8973. През 1991 и БДЖ се отказва от тях.

pach:
Не следя фирмата из "късо" от както напуснаха ТТ, та не съм сигурен до колко е ново това.
Ама не е ли малко скъпо за три вагона...освен ако не пуснат някога и от БДЖ:

Цена 212 евро тук:
https://www.modellbahnshop-lippe.com/G%C3%BCterwagen/Silowagen/Roco-77001/de/modell_366146.html

IvanC:

--- Цитат на: pach link=topic=4.msg124132#msg124132 date=1672650872 ---Не следя фирмата из "късо" от както напуснаха ТТ, та не съм сигурен до колко е ново това.
Ама не е ли малко скъпо за три вагона...освен ако не пуснат някога и от БДЖ:
(Image removed from quote.)
Цена 212 евро тук:
https://www.modellbahnshop-lippe.com/G%C3%BCterwagen/Silowagen/Roco-77001/de/modell_366146.html

--- Край на цитат ---


На мен ми ги дава за 157 евра без ДДС. Вагончетата изглеждат добре изпипани на снимките и цената за 3 броя изглежда нормална за 2023-та година.

Май всички фирми вдигат цените от 1-ви януари, както стана и миналата година.

Иван

pach:
Нещо още напасват шените още

--- Цитат ---Roco 77001
Gattung Uacs 451.1
UVP des Herstellers: 219,90 €
184,79 €
entspricht Exportpreis von:195,86 USD
Versand
Ab Lager lieferbar, Lieferfrist 1-3 Werktage nach Zahlungseingang
Ab Lager lieferbar, Lieferfrist 1-3 Werktage nach Zahlungseingang
Laden Detmold
Ab Lager lieferbar, Lieferfrist 1-3 Werktage nach Zahlungseingang
Export Netto Preis zzgl. Verpackung und Versand
--- Край на цитат ---

mitko0888:
Цената си е 219.90 с ДДС.
Без 19% ДДС става точно 184.79. Пише си изрично че е без ДДС, а не е крайна цена с отстъпка. З тези цистерни няма отстъпка.
Всичко надолу са индивидуални бонуси и цени, ако правиш оборот. Не знам Иван как е получил тези 157.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия