Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Новости от ROCO

<< < (18/99) > >>

ankar:
Наясно съм ,че е немски локомотива ,но въпреки това ми харесва. За другия сет нямам думи , действително е страхотен. Забърсах го още като го изкараха.

vlado1:
М-дааа. И за ТТ ще има. Малко, но от сърце:  ;D ;D ;D

http://www.roco.cc/nc/produkteshop/uebersicht/detail/cat/5165/d/1/p/5165/pr/0.html?tx_commerce_pi1%5Bpointer%5D=4

TheJackal:
Любопитно ми е да ли на "BECKMANNTT" или на "ROCO" BR 38 ще е по - детайлен? Ето на "BECKMANNTT" снимки:
http://www.beckmanntt.de/sites/dampflok-dateien/BR38_Sonderauflage.html

CaLLlo:

Васко ме прати да гледам на сайта и ето какво видях:



                         Тук трябвало да почерпи Яско





                                        а тук Жоро

Сaprycorn:
Тука стана много интересно! Две локомотивни серии ,никога непроизвеждани досега (освен от месингови фирми)! И двете серии имат много голямо историческо значение- 23 001 и 23 002 са ПОСЛЕДНИТЕ НОРМАЛНИ ЕINHEITS локомотиви в DRG, а 50.40 е последният парен локомотив, произведен в ГДР (1960 година)! Всъщност логично е и двете локомотивни серии отдавна да са сред продуктите на Роко, тъй като инвестициите за тях са минимални- 50.40 DR представлява котел, кабина, пътеходно и тендер напълно еднакви с тези на 23.10 (35.10), който е в производство от 6-7 години и ходова част напълно еднаква с тази на другите 50-ки! Обратно за 23 001 котелът, кабината, пътеходното, крилата и тендера са напълно еднакви с тези на einheits 50-ка (единствено липсва вторият пясъчник върху котела), и ходова част еднаква с тази на 23.10 (35.10)
Колкото до 38 в ТТ, не могат да се сравняват с модела на BECKMANNTT, тъй като едното е 38.2-3 (Саксония), а другото 38.10-40 (Прyсия)
 

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия