Автор Тема: Новости от ROCO  (Прочетена 154013 пъти)

mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Новости от ROCO
« Отговор #360 -: 22 Януари 2017, 01:07:00 »
Цитат на: j.k.kolev link=topic=4.msg106318#msg106318 date=1484989865
На така наречените БУТИКОВИ от теб марки(поне тези, на които аз имам модели), май само цените са им такива. Качеството на продуктите на Бемо, според мен е трагично ниско, направо обидно за тези безумни пари, съжалявам че никоя голяма и сериозна фирма не произвежда Н0м. Два вагона имам на LS, общо взето - детайлни и красиви, но стават само да ги "скъсаш от гледане"(цит.Best Ripper), а ходовите им качества...проблемни вагони за опашката на влака в най-добрия случай. Не става въпрос да дам над 60-70 евро за вагон и да започна различни самодейности по модела, за да го вкарам на релсите, макар че все по-често ми се случва.
 За Акме общо взето добри думи мога да кажа за вагоните им, относно локомотивите - 46-та дерайлираше през стрелките и дори и да приемем, че трасето не е било както трябва, локомотиви на Роко и Ф-ман, минаваха без проблем на същите участъци. 86-та ми се наложи да ремонтирам, ами на най-отговорните за задвижването части - най-тънката пластмаса, която естествено не издържа дълго!
 При пряко сравнение на едни и същи модели на Роко и друга самопровъзгласила се за БУТИКОВА фирма HAG, определено печелят австрийците, дори и по детайли.
Тези компании обаче, умело успяват да опънат тънки струни в душичките на заинтересуваните, изваждайки добри пари от тях за модели със съмнително качество. Така мисля, не обобщавам за всички.
 Колкото до това че хобито умира, слушам го тук във форума от доста години, ама като видях наскоро какви опашки се вият в липето, как 5-6 продавачи едвам се оправят,  по никое време, в работен ден, на никакво място  в отдалечено предградие на Бремен, пък и не само там... да не бързаме да отписваме жп моделизма поне в близките години.
И накрая конкретно за модела на БДЖ, ами нали Клаус Бамер от  Роко пак ще дойде в България...пак ще иска да види тъща си и теснолинейката във Велинград...пак ще дойде у дома....пак ще си поговорим за влакчета....пак ще има габсове..... :wild:....

търкалям над 20 LS вагона без проблем.  някои хора искат добре изработени тръби под вагона и метални решетки, интериор и таван на този, а на други тези не са им нужни. но да твърдиш че изработката е еднаква.. ммне. просто не е и тема реална и не заслужава повече писане.  Но и да не забравяме че ПИКО е цар в тези поляни така че какво да се очаква..

сега, относно acme локомотиви съм съгласен; не са ми първи избор по редица причини.

това че един магазин е имал клиенти е супер аналогия за случващото се в една индустрия.   

« Последна редакция: 22 Януари 2017, 01:09:29 от mite »

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 510
  • Рейтинг: 219
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Re: Новости от ROCO
« Отговор #361 -: 23 Януари 2017, 01:13:20 »
По темата: поемам личен ангажимент да се чуя по телефона с господин Бомер през следващата седмица, след което ще ви информирам за мотивите на Роко да отложи във времето или откаже напълно производството на въпросния вагон. Поне ще отпаднат съмненията, дали не ни харесват БДЖ-то по принцип, дали спалния се е продавал под очакванията..... или нещо друго.
 mite, първо и аз съм от хората които искат метални решетки, тръби, интериор и други подробности, особено когато плащат над 80 евро за вагон. Точно за това се оплаквам от Бемо, една от т.нар от теб "бутични" фирми, на чийто модели не само липсва желаната детайлност, дерайлират през стрелките по различни причини, но и около половината от тях ми пристигат с най-разнообразни  "вродени дефекти". Релсите са им пълен боклук, сравними са с П-профила на Пико :nono:. Лично мнение, никого не ангажирам, нека обаче всеки прочете преди да реши дали да купи, нали за това е форум - да споделим своя опит, пък всеки си решава сам, може да съм бил полезен за някой :ok:  За LS, казах - само два вагона имам, не обобщавам за цялото им производство, красиви са, харесват ми, по- важно ми е обаче, да стоят коректно на релсите и в съставите, които ги включвам....въпрос на приоритети и експлоатация.
 Второ, сигурен съм знаеш, че не съм колекционер от вчера, така че не ми преписвай джуниорски изпълнения. Отварям обаче една скоба за Пико - някой от товарните им вагони и мотрисните влакове, по нищо не отстъпват на далеч по-реномирани фирми. Мога да сравня, отличават се и с висока надеждност на движение. За старото им производство, локомотивите и пътническите вагони, не мога да кажа  почти нищо - нямам или, ако нещо е останало е в скрап депото.
 Трето  - "аналогии" за тази индустрия, нямам намерения да правя с никоя друга такава, не виждам основа, на която това да стане, общоприетия смисъл на тази дума ми се струва различен. Колкото до ИЗВОДИ, относно нейното бъдеще, правя не само от опашките в липето разбира се( дано не изглеждам, чак толкова елементарен човек :blush2:)! През последните години, посетих доста подобни магазини в различни страни и градове, и въпреки изключително добре развитата онлайн търговия, съм на мнение, че не страдат от липса на клиенти. Даже напротив - оживление общо взето има навсякъде, освен всичко имам чувството, че всеки такъв магазин се е превърнал в нещо като средище за хора с подобни интереси, отделно от което  - продавачите задължително поддържат широк асортимент материали за макети, както и специфични модели от различни мащаби, които не можеш да намериш никъде. Досега само един-два пъти ми се е случвало, да не намеря на някой обявен адрес магазин и само веднъж видях надпис на витрина: Moved to ebay...Отделно от това съм посещавал клубове, т.нар. "Моделбан мессе-та" и  други мероприятия свързани с нашето хоби, наистина нямам впечатление, че всичко е на умирачка. И последен щрих- особено в немско говорящите държави - ако в неформален разговор  споменеш, че жп моделизъм ти е занимание в свободното време, не само че не се налага да обясняваш какво е това чудо по принцип и, че психичното ти здраве си е ОК, ами просто усещаш как на събеседника ти мнението за теб се повишава. Приятно е, все пак човек не е само сбор от професионални качества, ами и личните интереси са показател за нещо, хората ценят по достойнство нашето хоби, дори и да не го практикуват, не те питат защо не си купиш старо БМВ с парите за влакчета...
 Не искам обаче, темата за новостите да се превръща в реплика-дуплика, между двама участници, модератора е последния човек на когото бих искал да създам работа и пак повтарям ако имам повече информация от г-н Бомер, ще я споделя тук, все пак доколкото знам е и продуктов мениджър на Роко.

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Новости от ROCO
« Отговор #362 -: 23 Януари 2017, 08:50:48 »


    Добре ще е да използваш този шанс !!

Иначе :

Off-Topic:
Отварям обаче една скоба за Пико - някой от товарните им вагони и мотрисните влакове, по нищо не отстъпват на далеч по-реномирани фирми. Мога да сравня, отличават се и с висока надеждност на движение.
- напълно подкрепям !

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Re: Новости от ROCO
« Отговор #363 -: 23 Януари 2017, 18:30:51 »
Цитат на: Adrian link=topic=4.msg106284#msg106284 date=1484825012
Mixy  , изписал съм Gb писма на различни производители , така Мемоба се съгласиха да тиражират повече от спалния , в момента с тях печем B вагон ; за номерата на Лукойлите , на Пико за БДЖ Людмила и БДЖ 52-ра , на Тилиг за Истинсият пощенски вагон ; за двуосна Es гондола - непрекъснато сме в кореспонденции за тези пусти БДЖ модели ;)  :drinks:

И на Ривароси пишете, имат готова матрица за един сет (вагон от 4 секции) дето само една боя и надписи му трябват, малко ли лимитирани и невиждани серии за Полша пуснаха от него...  :spiteful:

mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Новости от ROCO
« Отговор #364 -: 24 Януари 2017, 11:53:45 »
Цитат на: j.k.kolev link=topic=4.msg106369#msg106369 date=1485126800
По темата: поемам личен ангажимент да се чуя по телефона с господин Бомер през следващата седмица, след което ще ви информирам за мотивите на Роко да отложи във времето или откаже напълно производството на въпросния вагон. Поне ще отпаднат съмненията, дали не ни харесват БДЖ-то по принцип, дали спалния се е продавал под очакванията..... или нещо друго.
 mite, първо и аз съм от хората които искат метални решетки, тръби, интериор и други подробности, особено когато плащат над 80 евро за вагон. Точно за това се оплаквам от Бемо, една от т.нар от теб "бутични" фирми, на чийто модели не само липсва желаната детайлност, дерайлират през стрелките по различни причини, но и около половината от тях ми пристигат с най-разнообразни  "вродени дефекти". Релсите са им пълен боклук, сравними са с П-профила на Пико :nono:. Лично мнение, никого не ангажирам, нека обаче всеки прочете преди да реши дали да купи, нали за това е форум - да споделим своя опит, пък всеки си решава сам, може да съм бил полезен за някой :ok:  За LS, казах - само два вагона имам, не обобщавам за цялото им производство, красиви са, харесват ми, по- важно ми е обаче, да стоят коректно на релсите и в съставите, които ги включвам....въпрос на приоритети и експлоатация.
 Второ, сигурен съм знаеш, че не съм колекционер от вчера, така че не ми преписвай джуниорски изпълнения. Отварям обаче една скоба за Пико - някой от товарните им вагони и мотрисните влакове, по нищо не отстъпват на далеч по-реномирани фирми. Мога да сравня, отличават се и с висока надеждност на движение. За старото им производство, локомотивите и пътническите вагони, не мога да кажа  почти нищо - нямам или, ако нещо е останало е в скрап депото.

 Трето  - "аналогии" за тази индустрия, нямам намерения да правя с никоя друга такава, не виждам основа, на която това да стане, общоприетия смисъл на тази дума ми се струва различен. Колкото до ИЗВОДИ, относно нейното бъдеще, правя не само от опашките в липето разбира се( дано не изглеждам, чак толкова елементарен човек :blush2:)! През последните години, посетих доста подобни магазини в различни страни и градове, и въпреки изключително добре развитата онлайн търговия, съм на мнение, че не страдат от липса на клиенти. Даже напротив - оживление общо взето има навсякъде, освен всичко имам чувството, че всеки такъв магазин се е превърнал в нещо като средище за хора с подобни интереси, отделно от което  - продавачите задължително поддържат широк асортимент материали за макети, както и специфични модели от различни мащаби, които не можеш да намериш никъде. Досега само един-два пъти ми се е случвало, да не намеря на някой обявен адрес магазин и само веднъж видях надпис на витрина: Moved to ebay...Отделно от това съм посещавал клубове, т.нар. "Моделбан мессе-та" и  други мероприятия свързани с нашето хоби, наистина нямам впечатление, че всичко е на умирачка. И последен щрих- особено в немско говорящите държави - ако в неформален разговор  споменеш, че жп моделизъм ти е занимание в свободното време, не само че не се налага да обясняваш какво е това чудо по принцип и, че психичното ти здраве си е ОК, ами просто усещаш как на събеседника ти мнението за теб се повишава. Приятно е, все пак човек не е само сбор от професионални качества, ами и личните интереси са показател за нещо, хората ценят по достойнство нашето хоби, дори и да не го практикуват, не те питат защо не си купиш старо БМВ с парите за влакчета...
 Не искам обаче, темата за новостите да се превръща в реплика-дуплика, между двама участници, модератора е последния човек на когото бих искал да създам работа и пак повтарям ако имам повече информация от г-н Бомер, ще я споделя тук, все пак доколкото знам е и продуктов мениджър на Роко.

По темата на визитата му - добър късмет. Има много неща (продукти) за които може да се лобира с него. Дано се обърне внимание поне на едно.

По темата преписване на юнушески засуги както ти се сопна - Странно ми е защото никога съм нямал проблем с тях относно ходна част. По дни без спиране ги въртях точно за да тествам и нямах проблем. В момента въртя roco/ls микс и в сряда ще я спра за да изчистя линията и видя смазката на лока. И обратно на ротация. 

Ще ти кажа с кое имам проблем обаче. ExactRail с RP25 колесници. Не съм пробвал на преработените завои но те скачаха на изход от елевацията.. Но съм сигурен че милион души с тях нямат този проблем... така че тяхна вина ли е или операторска грешка? 

Кои вагони на LS и ACME имаш? Какви са ти проблемите с тях точно?  Аз ползвам kato unitrack което е Код 83. Стрелки #6 на главното и #4/#6 на депото.  R790 елевирани с R867 помощна крива на всеки край. Единствения проблем имах с #4 стрекла на главната линия, което е добре известен проблем в HO и в N мащаб с тях. Но това е упрек към като...

Сега, обясни ми къде се получава твоя проблем? На спиралата? на стрелките? на какъв радиус...

По темата товарни вагони - товарните са доста по стандартни. В пътническите са най големите разлики от една фирма на друга.  товарни на LS са безмислица. За това имам 0 от тях, както е известно от темата в другата секция.   


Да хора има но както каза, това е най вече като развлечение защото има изобилие от макети които трябва да се видят на лице а и е интерсно за децата. Клубовете са последна индикация. То и радио клубовете са пълни ако отидеш на правилните но в реалност, колко радио хобисти познаваш? Новото поколение се интересува повече от телефони и това е факт. Ако имаше такова изобилие от клиенти, компании нямаше да фалират или съкращават продукцията, или да бавят модели постоянно поради липса на клиенти (не на интерес, на клиенти).

по тема старо бмв. старо волво е топлата вода :)

pavlinbg

  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 735
  • Рейтинг: 265
Re: Новости от ROCO
« Отговор #365 -: 26 Януари 2017, 13:15:18 »
А ето го и отговорът от липето във връзка с резервирания от мен товарен вагон на БДЖ, който Роко няма да произведат:

Dear customer,

unfortunately today we got the information that your subscribed item Roco
Gedeckter Güterwagen Bauart Gabs der BDZ, Epoche V # 76796 will not be produced
any more. The item was canceled by Roco because of the low demand.
Therefore we are not able to fulfill your reservation and we have canceled it.

Best regards


Ramona Hubbes

Най-общо казано, Роко няма да го произведат поради ниското търсене  :(

bazitov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 295
  • Рейтинг: 93
Re: Новости от ROCO
« Отговор #366 -: 31 Януари 2017, 16:56:02 »
Това не е честно :)

Цял ден чета, коя людмила е по-зле в мащаб N - тази на Minitrix, тази на Brawa или тази на Arnold, а цените им все около e140...
И на финал виждам това в H0 на тази цена със звук - без звук 70..:
https://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Roco/1-4-004001-265713-0-0-0-49-10-2-0-gatt-gb-p-0/ein_produkt.html

Величко

  • Trade Count: (17)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 421
  • Рейтинг: 200
  • Само ЦСКА !

bazitov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 295
  • Рейтинг: 93
Re: Новости от ROCO
« Отговор #368 -: 03 Февруари 2017, 22:19:28 »
Цитат на: Велко link=topic=4.msg106617#msg106617 date=1486143069
Минавай в НО докато е време   ;D
Роко тая година ще размаже всички с тея цени на тези старт сетове
https://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Roco/1-4-0-263435-002011-0-0-49-10-2-0-grp-de-p-0/ein_produkt.html
https://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Roco/1-4-0-263438-002011-0-0-7-11-2-0-grp-de-p-0/ein_produkt.html
...
Само да вметна, че тези цени са ако резервирате до 5 феврури :)
« Последна редакция: 03 Февруари 2017, 22:21:30 от bazitov »

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re: Новости от ROCO
« Отговор #369 -: 03 Февруари 2017, 23:07:09 »
и са без ДДС, т.е. покупателните цени са с 19% по-високи

Величко

  • Trade Count: (17)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 421
  • Рейтинг: 200
  • Само ЦСКА !
Re: Новости от ROCO
« Отговор #370 -: 03 Февруари 2017, 23:31:18 »
Да, без ддс и без горивото до Бг, митница и такса "ка жи ми"  ;D

hristo

  • Trade Count: (15)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 233
  • Рейтинг: 18
  • HO-София
Re: Новости от ROCO
« Отговор #371 -: 03 Февруари 2017, 23:36:07 »
Аз мисля, че това са си крайни цени с ДДС:

"inkl. 19% USt., zzgl. Verpackung und Versand"

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2385
  • Рейтинг: 970
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Новости от ROCO
« Отговор #372 -: 03 Февруари 2017, 23:41:31 »
Такива цифрови стартови комплекти на Роко са си от 200 до около 250 евра от както се помня. ДДС-то си е включено в цените и на роко, и на липето. Намаленията са си отделно.

Величко

  • Trade Count: (17)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 421
  • Рейтинг: 200
  • Само ЦСКА !
Re: Новости от ROCO
« Отговор #373 -: 03 Февруари 2017, 23:46:51 »
Така е Митко, ама с тези машинки отпред ще ги налазят немци, австрийци и швейцарци. Другото различно е, че обикновено слагат някви смешни вагони, кранове и тн., докато тук нещата не стоят точно така.

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2385
  • Рейтинг: 970
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Новости от ROCO
« Отговор #374 -: 03 Февруари 2017, 23:55:43 »
Прав си за вагоните.

Откакто направиха старт програмата, роко пуснаха доста локомотиви на добри цени. Аз си взех само Е50, по нищо не се отличава от "нормалните", освен по цената. Разни V60, Kof 3 и т.н. са също доста бюджени. 5 осен парен локомотив с тендер е около 150 (по спомени) а по нищо не се отличава от продавания преди това BR57, който струваше май двойно.