Електроника и Електротехника | Electronics and Electrical Engineering > Цифрово / дигитално управление | Digital Command Control

DCC управление по система "много единици" (consisting)

<< < (2/5) > >>

BaHkaTa:

--- Цитат на: nilfe link=topic=4003.msg82306#msg82306 date=1349196753 ---Кои централи поддържат тази възможност? Примерно мишката на Роко поддържа ли я?  :good:

--- Край на цитат ---

Стандартен/основен тандем се поддържа от всички централи. То даже и поддръжка е силно казано в конкретния случай, но така е възприето към настоящия момент. Реално няма какво да попречи да се кара в стандартен тандем.

Централи поддържащи Универсален и Съвременен/модерен тандем известни ми до момента и с които съм имал допир.

Atlas Commander
Bachmann Dynamis/PRO
DigiTrax
ESU Ecos I/II
ESU Navigator
NCE PowerCab
MRC Prodigy Advanced

pach:

--- Цитат на: BaHkaTa link=topic=4003.msg82304#msg82304 date=1349189607 ---1.... Програмиране реално не се извършва, всичко е чисто логически.

2....Темата ще търпи развитие, планирам и част втора в която да опиша настройката на декорите за плавен ход, движение напред, назад, еднакви скорости, backemf функцията и прилежащите и под настройки и други.

3...Думата advanced в технически превод е по-близка до модерен, напреднал, усъвършенстван. Може би "Модерен тандем" ?

--- Край на цитат ---

1. А...такааааа...това е много важна информация!
2. Ще стане супер тема (ще имам въпроси към теб и Любо) особено свързани с BEMF.
3. Е, именно де ...модерен <==> водещ ...въпроса е да е на български...
или поне позната дума, че то българският е вече такава каша ... :scratch_ones_head:

А сега на въпроса (който може би е офтоп):

--- Цитат ---Всъщност за да се ползва този метод, централата трябва да може да програмира машните ON THE FLY,
 т.е. на главната, а не на програмна релса, при това при наличие на още 10-20-30 локомотива на същата релса.
--- Край на цитат ---

Има ли нещо общо това с двата вида програмиране (нещо подобно на ROM и RAM) което гугъла  :sarcastic:
 понякога странно превежда като "режим пейджър"?
(впрочем май и мишката на ROCO може да програмира в двата режима за които питам)

ПП. Дали няма да стане много нахално... :blush2: но някой има ли списък на дешифраторите ползващи това СV-19??? :search:

lubomir:
Не знам какво точно имаш в пред вид "двата вида" програмиране, но ON THE FLY програмирането става едва ли не по време на карането на влака по главна релса и не се налага да го слагаш на програмната отделно от целия макет, хубавото е че програмираш точно определения локомотив въпреки, че по същото време на същите релси може да има още N на брой други локомотиви с декодери. В този случай само машината която желаеш може да се програмира, без да оказва влияние на останалите и да променя параметрите им. Всъщност като се замисля, за да можеш да правиш обединение на локомотиви в една композиция и да ги управляваш като един(аз изобщо няма да говоря за метода с декодери с еднакви адреси, тъй като е прекалено опростен!), централата зъдължително трябва да може да прави точно такова програмиране по време на движение ON THE FLY. В противен случай не виждам как ще може да се променят параметри в декодерите(СV19 и ЕМФ-а) на определени локотиви в момента на скачване, освен ако не се препрограмират на отделна програмна релса. Всъщност при самото обединяване, централата знае, че управялва 2-3-4 или повече машини с различни адреси, като самото управление го прави едновременно и еднакво към всички адресирани машини в този блок от локомитиви.

BateYavko:
Много интересна тема и очаквам втора част!

Това го правих с ECoS II. Дефинирането на "тандема" е лесно, но очаквах двата V200 да тръгнат с еднаква скорост. Да ама не. Все се настигат. Значи, или има допълнителни настройки по CV-тата или ...?!?

pach:
ВатеЯвко, ми ти си се отказал на една крачка от края....
Практически трябва да прецизираш скоростите на тандемните локомотиви по-отделно, чрез
настройки и тестване в овален коловоз (за единица време) или в два паралени коловоза,
с два локомотива. И така докато стигнеш до еднакво поведение и на двата локомотива.
Повече, както за методите в тандемното управление описани по-горе от Ванката,
така също и за въпросното индивидуално предварително настройване и тестване на такива локомотиви,
предназначени за тандем, можеш да прочетеш от опита на английското моделно общество тук (дръпни си този PDF):
http://www.tonystrains.com/download/ConsistingGuide.pdf
Знам, че с английския нямаш проблеми, така че ако и ти споделиш опита си тук, ще сме доволни!!!
 ;D ;D ;D
 

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия