Чува се едно пърпорене като от трактор - трябва да се премахне изцяло - при 04 такова въобще нямаше. Иначе "виенето" хваща само най-високите обороти на двигателите - при движение с по-висока постоянна скорост, на хидросъединител, както и при набиране след първоначалното потегляне. По-ниските обороти въобще ги няма - звукът беше доста по-нисък, но дебел и мощен. Не мога да разбера защо, но понякога при движение с висока скорост, "тонът" на звука от двигателите беше много висок, а друг път - в ниския диапазон, като "КрАЗ", ама доста по-мощно и силно. При потегляне се тръгваше от ниския, но почти веднага "изреваваше" и отиваше във високия. Също при включени двигатели и спрял локомотив - ревът си го имаше, основно в ниските тонове, но с примес и от високите. Няма го и "бълбукането" при точенето на маслото. Тонът на свирката е трябва да е по-нисък, този е много висок, също втората свирка я няма.
Между другото някъде по сайтовете за дизеловите локомотиви по света прочетох, че едва ли не най-шумните в света такива са някакъв модел на френската фирма Алщом, правени за Тайланд. Намерих в тръбата въпросния и го прослушах, е па не - пасти да яде пред нашата четворка. С изключение на това, че при Алщом стартерът по начало е изключително шумен, но след това звукът някак си се регулира и става поносим - навремето идваха на Кулата Алщомски локомотиви на гръцките железници, та съм запознат и с това явление.