Автор Тема: Проект 07-11 и 07-054 БДЖ  (Прочетена 80756 пъти)

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: Проект 07-11 и 07-054 БДЖ
« Отговор #135 -: 23 Декември 2015, 10:56:09 »
Мисля, че скоростната и товарна проба преминаха успешно. Комисията си трае, обаче аз ще публикувам протокола на 2 части.
Част I – 07.11
На младини някъде по IV линия

Единствената снимка, която имам като 07.011.0

След преустройството с отопление за ПВ - 07.111.8








Моделът.












« Последна редакция: 23 Декември 2015, 20:02:00 от TANO »

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Проект 07-11 и 07-054 БДЖ
« Отговор #136 -: 23 Декември 2015, 11:31:25 »
Поздравления за положения труд ! Преди време Миро ме пита какво мисля за нивото на БГЖП моделизма . Ако повечето модели са на това ниво на изпълнение, то сме на световно ниво.
Сега остана само да направиш снимка на модела, а на заден план да влиза в кадро и 1-цата.

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Re: Проект 07-11 и 07-054 БДЖ
« Отговор #137 -: 23 Декември 2015, 16:05:51 »
В множество аспекти БГ ЖП моделизма е много над световното ниво!

martochkata

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 201
  • Рейтинг: 45
Re: Проект 07-11 и 07-054 БДЖ
« Отговор #138 -: 23 Декември 2015, 22:22:16 »
Браво!!!!!
Страхотно е станал този модел.
 :hi:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Проект 07-11 и 07-054 БДЖ
« Отговор #139 -: 23 Декември 2015, 23:02:58 »
Красота и изящество

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: Проект 07-11 и 07-054 БДЖ
« Отговор #140 -: 27 Декември 2015, 14:15:41 »
Част II –07.054.0
Тук е съвсем новородена.

Единствената снимка, която имам по време на експлоатацията и

Тленните и останки, снимани на г. Долапите преди 5-6 години. Което значи, че към настоящият момент може нищо да не е останало от нея. Тук ще помоля някой русенец ей така под формата на неделна разходка да иде да и щракне някое кадро. Ако има какво да се снима, де.


В нейна памет:












Малко постановки:





Местодомуване - до вече пенсионираната 132 на Роко:

 :hi: :drinks: :hi:
« Последна редакция: 27 Декември 2015, 15:09:22 от TANO »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Проект 07-11 и 07-054 БДЖ
« Отговор #141 -: 29 Декември 2020, 15:56:35 »
Да извадим темата от архивите...

Интересно развитие на седмаците в Германия.
Капитален ремонт в завода на гр.Котбус (1400 персонал), които са с най-новия (и най-стария в историята)
цех за капитален ремонт на локомотиви. За разлика от гр.Луганск, където сепаратистите му е*аха мамата...
Коя ли от трите фирми за двигатели ще спечели "търга" за следващите модернизации?
Мисля, че "Катерпилар" май няма конкуренция в бранша, макар и от гр.Коломна (оригиналните  двигатели)
да не са за подценяване. Въпроса е и коя фирма ще покрие най-добре, еконормите за Европейския съюз?
https://www.youtube.com/watch?v=bVHEn7hEXho
 :good:

ПП. Докато не съм забравил...
Митко, от нашите "7"-ци, десет сме продали в Полша, като два от тях са нарязани вече.

07-16   07 016.9   07 016.9   92 51 3 640 058-5   0072/1972   Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z o.o., Bydgoszcz, Полша,
за кратко с № BR 232 281, действащ

07-46   07 046.6   07 046.6   BR 232 561   0281/1974   Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z o.o., Bydgoszcz, Полша,
действащ

07-55   07 055.7   07 055.7   92 51 3 640 059-3   0290/1974   Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z o.o., Bydgoszcz, Полша,
за кратко с № № BR 232 154-5 и 232 290

07-60   07 060.7   07 060.7   92 51 3 640 065-0   0561/1976   Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z o.o., Bydgoszcz, Полша,
за кратко с № BR 232 052, действащ

07-74   07 074.8   07 074.8      0575/1976   Бракуван 2004 г., продаден в Полша (2015),
действащ

07-78   07 078.9   07 078.9      0777/1977   Бракуван 2004 г., продаден в Полша (2015),
действащ

07-80   07 080.5   07 080.5      0779/1977   Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z o.o., Bydgoszcz, Полша

07-82   07 082.1   07 082.1      0781/1977   Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z.o.o., Bydgoszcz, Полша
нарязан

07-85   07 085.4   07 085.4      0784/1977   Бракуван, продаден 2015 г. в Полша

07-90   07 090.4   07 090.4      0789/1977   Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z.o.o., Bydgoszcz, Полша
нарязан
« Последна редакция: 29 Декември 2020, 16:05:39 от pach »

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 549
  • Рейтинг: 42
  • Клуб BG TT
Re: Проект 07-11 и 07-054 БДЖ
« Отговор #142 -: 29 Декември 2020, 16:17:59 »
Това филмче е доста старо.Надпреварата е била през 1991 г.Пускам оригиналния текст и превода с Гого.
Baureihe 233

Bereits nach 1991 wurde ein Ersatzmotor für die Baureihe 232 gesucht, weil einige der Motorgehäuse doch an ihre Verschleißgrenze kamen. Zur Erprobung wurden ein Caterpillar-, ein MaK- und ein dem 5D49 bauähnlicher russischer Motor eingebaut. Aus Kostengründen und weil der russische Motor sich mit den wenigsten Umbauten in das Fahrzeug einbauen lässt, wurde dieser als Nachfolgemotor ausgewählt. Allerdings war der russische Hersteller lange nicht in der Lage, seinen Lieferverpflichtungen nachzukommen. Der neue Motor ist weitgehend dem 5D49 ähnlich, arbeitet aber mit nur noch zwölf Zylindern und dafür einem höheren Ladeluftdruck. Im Stand können mehrere Zylinder zur Kraftstoffersparnis abgeschaltet werden. Diese modernisierten Loks erhielten nun die Baureihenbezeichnung 233. Bis 2003 wurden 65 Lokomotiven umgebaut.



Серия 233

Заместващ двигател за серията 232 е търсен още през 1991 г., тъй като някои от корпусите на двигателя достигат границата на износване. За тестване бяха инсталирани Caterpillar, MaK и руски двигател, подобен на 5D49. По съображения за цена и тъй като руският двигател може да бъде инсталиран в автомобила с много малко модификации, той е избран за наследник на двигателя. Руският производител обаче дълго време не успява да изпълни задълженията си за доставка. Новият двигател до голяма степен е подобен на 5D49, но работи само с дванадесет цилиндъра и с по-високо налягане на заредния въздух. Когато автомобилът е неподвижен, няколко цилиндъра могат да бъдат изключени, за да се спести гориво. Сега тези модернизирани локомотиви получиха серийното обозначение 233. До 2003 г. бяха преобразувани 65 локомотива.


Брава пуснаха троен сет


pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Проект 07-11 и 07-054 БДЖ
« Отговор #143 -: 29 Декември 2020, 16:42:14 »
Мдаааа, на мен по причини от тубата, дата на публикуване не ми излезна, въпреки опитите ми да я намеря.
Както и да е ... :blush2: Ники, а знаеш ли като руския двигател е спечелил "конкурса" и съответно преоборудвани ли са още
седмаци от Германия , с друг двигател освен посочените от теб 65 броя?

ПП.Заради старата "новина" значи дикторът говори за 2 млн.марки а не в евро... :blush2:
« Последна редакция: 29 Декември 2020, 16:46:55 от pach »

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Проект 07-11 и 07-054 БДЖ
« Отговор #144 -: 24 Февруари 2021, 22:03:50 »
двигателят е на Коломна 12Д49М
http://www.kolomnadiesel.com/catalog/detail.php?ID=70
както е видно от саита на Коломна само 64 локомотива са модернизирани и им е дадена Серия 233
самите локомотиви лесно се различават от нормални 230-232 по 4 те допалнителни жалузи на мястото на прозорците от дясно по посока на движението с страна 1 за начало



а що се отнася до въпроса на Тано за прозорците на рокото най вероятния първо източник е :
132 100-9 - 1974г.