ВАЖНО !!! | IMPORTANT !!! > Новини и предстоящи събития | News and upcoming events

Нови атракционни пътувания по БДЖ, през годините!

<< < (15/21) > >>

Best Ripper:
5 кила на купе!? Ти направо опече всичко деЦко у мен...  :lol:

TANO:
Ще престанете ли? Тошко, чудя ти се на търпението!

Best Ripper:

--- Цитат на: TANO link=topic=4854.msg107405#msg107405 date=1492437968 ---Ще престанете ли? Тошко, чудя ти се на търпението!

--- Край на цитат ---
Аз поне искренно се учудвам, че едно купе се отоплява с цели 5 киловата електрическа мощност! След като много добре знам с такава мощност с калорифер как се отопляват работилници и малки производствени помещения, чиято кубатура е многократно по-голяма от тази на едно вагонно купе и където загубите са много по-големи!

А на теб какъв ти е проблемът, че не мога да те разбера?

TANO:
Ако щеш ми вярвай, ама аз проблем нямам никакъв. Десетина поста по нагоре четем това:


--- Цитат на: bdz43r link=topic=4854.msg107391#msg107391 date=1492284079 ---Нито едното, нито другото е вярно.
Атракциона до Черепишкия манастир беше само с парна тяга. Онова с електровоза беше правителственото посещение, където електровоза е неизбежен, защото вагоните искаха ток. Същото може да се види редовно дори в Германия при техните атракциони, разбира се с не по-малко интересен музеен дизелов или електрически локомотив, каквито ние нямаме.
На Кюстендилското пътуване влакът беше каран с електрическа тяга до Радомир и обратно по обективни причини - парната машина не би могла да пропътува цялото разстояние сама, а дори да можеше, щеше да задръсти движението през Владая, защото с такъв влак би лазила нагоре с 20 км/ч. В никой момент обаче не е пътувала изгасена.

И все пак точно този локомотив и тези вагони изобщо не са удачни за подобни атракционни пътувания.

--- Край на цитат ---

С това за обикновените и скромни членове на форума като мен, нещата стават ясни. Следват обаче десетина поста чист спам. На мен не ми пречи, но на собственика сайта и форума може да му е проблем, че му пълним компютъра с излишни битове.

bdz43r:

--- Цитат на: Best Ripper link=topic=4854.msg107404#msg107404 date=1492436655 ---5 кила на купе!? Ти направо опече всичко деЦко у мен...  :lol:
--- Край на цитат ---
Не съм объркал броя на нулите, нито мерните единици. Отоплението на един вагон е приблизително 50 kW или 50 000 W. При включване на отоплението на студен влак с 8 вагона, амперметъра в локомотива показва 280 А при напрежение 1500 V. Това прави 420 kW, колкото едно малко село.
--- Цитат на: Best Ripper link=topic=4854.msg107406#msg107406 date=1492439054 ---След като много добре знам с такава мощност с калорифер как се отопляват работилници и малки производствени помещения, чиято кубатура е многократно по-голяма от тази на едно вагонно купе и където загубите са много по-големи!
--- Край на цитат ---
Пробвай с 5 kW да стоплиш студената работилница за половин час при -20­°С външна температура до +20°С, така че да ти е добре да седиш 1-2 часа на едно място без палто.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия