FZ2 няма никакви винтове - нито на врътката, нито на дъното.
По далечни спомени отварянето е: Като го погреднеш отдолу, точно по предния и задния ръб има по три броя "капси" - както ги наричаш. Разпробиват се с бормашинка - 3мм или 4 мм свредло - нямам спомени кое точно, почни от по-малкото. След това на тяхно място слагаш болтчета с по една гайка - май ставаше с М4, можеш да си купиш късички, с хубава цилиндрична глава за да стъпва н тях и да има вид. Всичко се разглобява без напъване и чупене!
Като отваряш капака внимавай кое къде се намира и как е сложено, и откъде ще изпадне, за да можеш да си сглобиш обратно, особено ако ти е за пръв път. Освен това ГДР-ските жички се късат много лесно, и то в мястото на запояването им, така си снимай или нарисувай коя къде е, освен ако не разбираш от жици и не можеш да си го направиш сам. Врътката се дэржи на едни жлебове към горния капак и при завъртане в определено положение се изважда нагоре. Над трансформатора има една пластмасова "конструкция", можеш да си го сглобиш и пробваш без да слагаш големия капак и врътката и да пробваш кое как се върти. Ще видиш и едни каналчета в които се плъзгат едни лостчета, всичко от пластмаса, което трябва да е хубаво ицчистено и смазано. Внимавай с намотката на трансформатора - да не я ковнеш с отверката или с нещо друго - има си място, където фабрично е изтрит лакъ от намотките, всичко друго трябва да е изолирано.
Така както ти е счупен, най-добре се пробвай да си го разглобиш и да си го оправиш - представи си че се получи и ти хареса да си правиш нещата сам. Може и да е някое дребно парченце пластмаса, което се е набутало на лошо масто.