Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

ЖАР!ЖАР! ДА СПАСИМ ПАРНИЯ 47.31!!! ЖАР!ЖАР!

(1/7) > >>

Boris 2-12-4:
Колеги!
Буквално прехвърлям увода на тази тема от блога си.

ДА СПАСИМ ТОЗИ ЛОКОМОТИВ!!!

ТОВА Е ЛОКОМОТИВ СЕРИЯ 47.31 ПОСТРОЕН 1925 ОТ ФАБРИКАТА  CESKOMORAVKA KOLBEN.

Беше обявен от Музейния съвет към Министерския съвет за запазване и реставриране.

Състоянието на локомотива е ужасно. Ако някой се качва да внимава, да не пропадне или това за което се държи, да не се откъсне!!!

С голям късмет и помощ успях да го заснема до вълнолома на пристанище Варна в района на самото пристанище.Пазят го различни фирми и организации. Пристанището де. Там има митница и акцизни стоки и военно поделение и.и.и.

МОЛЯ НЕ СЕ ОПИТВАЙТЕ ДА ВЛИЗАТЕ И ДА ТЪРСИТЕ ВРЪЗКИ ЗА ДА ГО ВИДИТЕ. ТОВА САМО ЩЕ ОЗЛОБИ ОХРАНАТА...

Достьпът да там е забранен. ЗАБРАНЕНЕНО Е И ПРАВЕНЕТО НА СНИМКИ. Аз го получих по някакъв си начин. Това не е важно. Важното е локомотива да бъде спасен.

Хубавото е, че понеже се намира в охраняема зона, е под постоянно видео наблюдение.

Тази зона не е под юрисдикцията на БДЖ. Даже и големи шефове от БДЖ не могат да се движат спокойно там.

Какво още се знае:

1.Локомотивът до сега е стоял халето на БДЖ в гара Варна.

2.Има цели три версии за този локомотив, които чух от високопоставени люде. Версиите си противоречат, може истината да е съвсем друга. Разбира се, че не мога да цитирам източниците си. Пиша това което съм чул.

Питайте търсете.

2.1.Локомотивът е там за да бъде атракция на разхождащите се по вълнолома.  Много опасно, защото там морето влияе много зле, желязото се разяжда , а самият локомотив е пред разпад, няма и помен за консервиране..Морето е на метри......

2.2.Искат да го подготвят за водене за възстановяване. Това би било разбира се най-добре. Но тогава защо ще го държат там, където БДЖ няма достъп?!? Да пътува самостоятелно, макар и теглен - надали ще издържи до София... Поне така си мисля....Без да съм специалист.

2.3.Искат да го нарежат... Това без коментар.

Моля не се занимавайте с конспиративни теории. Да сеем да на корена ряпа, "Какво би станало ако....."

 

Направил съм вчера, 15.05.2013 около 140 снимки , част от които са детайлни. Те са много големи 21 169 КБ. всяка снимка!!!. Сега ще ги обработвам, за да може да се качат в нета.

За този локомотив имам доста информация. Още преди 20 години имам цветни диапозитиви професионални 6х6 и 6х4,5. Лошото, е че нямам достъп до скенер за толкова големи диапозитиви и ленти... И някакви данни от чешките колеги. Даже в Чехия нямат такъв локомотив запазен. Поне така ми казаха колегите. Сега някъде може да са открили подобен. Но това не е важно.

ВАЖНОТО Е ДА ЗАПАЗИМ ТОЗИ ЛОКОМОТИВ!!!

Сега личните обръщения:
1.Всеки би могъл да помогне...
2.Моля хората, които винаги са показвали последователност и са предвидими, за съдействие, като Тано,Зазо,Васко,Владо,Владо 1, Бест Риппер, Стойко, Любо от Пловдив...(пропуснаните да не се сърдят...)
3.Гервасий и Смайла, чиито камбанарии, по техни думи, са доста високи...
4.Обидените, които отдавна не пишат или съвсем не по същество...(с право и без право, да преглътнем този път, щото освен готината тема на Лиро за Благодарноста, можем да изтипосаме и не по-малко истинната за Неблагодарността и Непризнанието...., и аз доста преглъщам, част от него е : височайши кръгове да ми викат зад гърба, "оня лудия от Варна..." давам пример със себе си , защото ми е неудобно да човъркам други наранени хора...)
Братя Обидени, ако можете помогнете.....
5.Митко 0888, който е тотално анонимен, но показва завидни знания и умения...
6.Всички други, които съм изпуснал в по-горните точки....

Не е важно КОЙ КОЛКО Е ДОПРИНЕСЪЛ ЗА СПАСЯВАНЕТО НА ЛОКОМОТИВА.
ВАЖНОТО Е ДА ГО СПАСИМ!!!
ЩЕ НАПИША ТОВА И ВЪВ ЛОКФОРУМА.
ЩЕ КАЧВАМ ПОСТЕПЕННО СНИМКИ И НА БЛОГА СИ .
Но моля за търпение. Снимките са във формат RАW и доста са бавни и трудни за преформатиране и обработка. Едната , както писах вече е с големина 21 169 КБ.

МОЛЯ АДМИНИТЕ ДА ЗАКАЧАТ ТАЗИ ТЕМА ОТГОРЕ, ПОНЕ ЗА ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ!!!

За сега в блога ми има само 6 качени снимки.
Другите ще следват, пак там.


http://rocklokomotive.blogspot.com/

KRAKOMOBILA:
Не виждам как ще стане особено в сегашното време. Те не искат да отделят пари за димогарни тръби на 16.01 или за възстановяване на 36.10 - камо ли пък за 47.31. Пък и ти сам каза, че е седял в депо Варна, явно има причина да бъде преместен там и надали ще се върне обратно в депото.


П.П. формата е RAW, а не ROW.

Vlado:
Аз по-скоро бих искал да разбера до колко е застрашен локомотива, защото от написаното по-горе не разбрах много - това всичкото предположения ли са, кое е истината, кое не. Например, може да е предвидено да бъде подготвен за стационарен екпонат, както е 47-цата в София.  Все пак нека не забравяме, че това са маневрени локомотиви и за атракционни пътувания надали ще се ползват, най-вече зарди ограничените си тракционни възможности. Тъй че нека разберем повече и тогава да решим дали, и какво да се прави!

Boris 2-12-4:
Нали за това го пиша .....
Знам тези три версии, които се самоизключват, от високопоставени люде. Дали една от тях е истина, нямам си понятие и затова се обръщам към всички...

P.S. RAW го поправих... :swoon:

P.P.S. Навремето чехите искаха да го купят. Нашите отказаха. Искали да го правят музеен.

Vlado:
Оки, разбрах! Ще направя каквото мога!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия