Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

"Пруски" Т3 в България.("Preußischen" T3 in Bulgarien)

<< < (3/12) > >>

pach:

--- Цитат на: misan link=topic=4305.msg89290#msg89290 date=1369164459 ---Още веднъж благодарности за интересната тема. Беше ми много интересно да видя Т3 с  парна помпа за подаване на вода в котела. Изобщо не съм предполагал,че има такова нещо.

--- Край на цитат ---
Не съм специалист, така че може нещо при превода (аз интерпретирам полученото от гугъл транслатора) да съм объркал... :blush2:
Надявам се да не съм"изобретил" нещо ново и несъществуващо в парните локомотиви. Нямахме ли подобна помпа на първата ни мотриса?
Дори имах съмнения, че правилно съм "схванал" за водния резервоар, че е между рамните листове (дори май те са му и стени)
но след като разбрах за какво са двете тръби пред двата въглищни бункера (от там се налива водата)
и съответно начина за попълване  на водния запас, вече съм по-спокоен, че водния запас на локомотива е в рамата от вътре.


Благодаря на инж.Димитър Деянов, за хубавите и стимулиращи  думи.  :hi:

Очаквам разрешение за публикуването на  две снимки, които намерих съвсем наскоро след началото
на проучванията ми и които са гарантирано на български локомотиви от ранните модификации на Т3.
 
Тези снимки са правени на пристанище Варна, като едната потвърждава нашата снимка от "lostbulgaria"
и за двата наистина български локомотива има конкретни технически данни (от гърба на снимките).
Докато чакам разрешението за публикуване, издирвам историята на пристанище Варна и частните (може би) фирми
които са работели на него. Една от тях е експлоатирала тези два локомотива. Не знам на пристанището дали не е
имало теснолинейни коловози, но изобщо не би ме учудило да се окаже така.
 Има много модификации на Т3, за теснопътни релси.

Така, че както казва и Владо...очаквайте продължение.

Впрочем ето един приблизителен чертеж на нашите машини, поне докато не ги сравним напълно
става за начална информация:

Тук пък има разлика в наклонената задна стена на кабината.

Всъщност подобен на нашите локомотиви дълги години и ползван за индустриален,
на гара Ерфурт-север. Поне на снимките си приличат.

Както и една снимка от площада пред дирекция на железниците на гарата в Хановер,
правена през 1983г. където предполагам, че са произведени и нашите екземпляри  ;) :

от http://www.diehl-j.de

Колкото до Флайшманския показан в липето от Митко - признавам си доста ме изкушава,
но разбрах че точно от тази фирма доста трудно се модифицират моделите...та не знам какво да правя... :scratch_ones_head:

Времето ще покаже как ще развия тази идея... ;D

ПП. Някой може ли да осигури упоменатите два броя на списанието?!?!?! HELP@@@!!!??? :search:

misan:
 Темата наистина е много интересна. Доколкото до парната помпа- няма никаква грешка.  Вижда се на снимката на локомотив 1703. Най вероятно единия подаващ вода  уред в котела е смукателен инжектор,понеже се вижда неговата водоподаваща тръба, идваща от кабината на локомотива,а другия
е парната помпа. 

misan:
Дали не е възможно  някои Т3  да е бил предвиден да запълни номер 1001 в БДЖ.  Нали това е тайнствения локомотив ,които  е преди  първия локомотив от серия 47 ,които е с номер 1002.

zazo:
Това е доста интересна идея. Много ми допада като предположение. Опасявам се, че само може да гадаем, обаче.

misan:
Още веднъж ще кажа,че темата ми е страшно приятна.

Доколкото Дали някоя Т3  е била тайнствения локомотив-наистина  трудно ще открием истината. Но все пак е доста вероятно-все пак  колосната формула е една и съща,въпреки,че  теглителната сила е доста по малка.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия