Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

"Пруски" Т3 в България.("Preußischen" T3 in Bulgarien)

<< < (10/12) > >>

CaLLlo:

Това обаче не е Т3,

1) много напред му отиват баките,
2) има джам до вратата на кабината,
няма нито един вариант на Т3 с такъв джам.

pach:
Не съм сигурен. Но както винаги - ти "по ги назнайваш" (поздрав за граматиците тук)  разбира се!!! :hi:
Цилиндровия блок и въобще парната машина е същата.
Наклона на задната стена на будката - също.
Водните резервояри са по желание на клиента...а може и ъгъла на снимката да ни подвежда.

Но това с джамлъка до вратата на будката - е особеност която може би ще ни насочи тогава...
Кой конкретно модел е всъщност?
 :scratch_ones_head:

Rado:

--- Цитат на: pach link=topic=4305.msg103398#msg103398 date=1455174417 ---...

ПП. Всъщност някой знае ли точно до коя година, първата жп гара в Русе е била на "активна служба"?

--- Край на цитат ---

До 1955г.

pach:
Така, така,такааааа.... ;D


Въпросното локомотивче както каза и Сашо ( :hi:) не е дори триосно (съответно далеч от разновидност на Т3).
Всъщност това е едно от двете двуосни парни локомотивчета служили някога в БДЖ - с №№1918 и 1919 (1TL при доставката му).
Производство на фабрика "HANOMAG"




Интересното е пък сега коя година е служило на гара Русе?
Вероятно в началото на своята служба, защото още не е наставен дори бункера за въглищата му.
Ако се абстрахирам от бункера, може би на картичката е №1818, защото той си няма трети фар пред комина...
но всичко вече зависи и от времето на заснемане трите фотографии.

ПП. В немскоезичното (кратко) издание на инж. Деянов (мисля, че от 1998г едновременно с големия жълт албум)
има и още една снимка на локомотивче от серията. Трябва да ги сравня и с нея явно.

Rado:

--- Цитат на: pach link=topic=4305.msg103535#msg103535 date=1455795826 ---...

Всъщност това е едно от двете двуосни парни локомотивчета служили някога в БДЖ - с №№1918 и 1919 (1TL при доставката му).
...

Интересното е пък сега коя година е служило на гара Русе?
Вероятно в началото на своята служба, защото още не е наставен дори бункера за въглищата му.
...

--- Край на цитат ---

Локомотивите 1818 и 1819 са внесени съответно през 1887г. и 1889г., така че снимката от Русе вероятно не е от началото на службата им.
На заден план се вижда гаровата сграда. При построяването си през 1866г. тя е едноетажна, а по-късно е надграден вторият етаж. В момента не мога да открия през коя година е станало това, но на една снимка от 1907г. тя все още е едноетажна.
Освен това Деянов пише, че двете машини "през цялата си служба работят по строителството на нови жп линии и пристанища, при ремонта и реконструкцията на съществуващите". Ако допуснем, че някоя от тях е пребивавала в Русе, то най-вероятно това да е било свързано с изграждането на кейовата стена на пристанището и жп линията край нея, което се извършва на няколко етапа, но започва около и след 1909-1910г.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия