Релсите са плътно сглобени. Доколкото се различава от снимката,
обаче стрелката не е равнобедрена - вижте всъщност къде е връзката
с първата 10-градусова релса?! Практически за да се "опъне" коловоз успореден
на този по правата от стрелката, трябва да се сглоби веднага след отклонението
релса в крива със същия радиус на отклонение като при стрелката, като тази релза
е с отрязък от 15 градуса за "противодействие" на отклонението. Доколкото виждам от списанието
на taert, има такива релси (15 гр.) като части от кръг (360 гр.). Ето какво се получава като сложа
снимката в програма която може да ми измери автоматично ъгъл в градуси:

Гарантирано стрелката е от 15 градуса - измерени през COREL!!!
Ето за какво говорех в предния си пост:

