Добре че не разбирам от такива неща, че да не се задълбочавам. И докато не пробвам няма да повярвам.
Ама как така хем ще измие идеално всякакви масла и мазнини, хем ще става за смазване? Смазване означава между две триещи се повърхнини да има слой смазка, така че тези две повърхности да не се трият една в друга, да не се допират, ами да се трият чрез смазката, т.е. между тях винаги да има макар и много тънък слой смазка. А пък тук уж измиваме идеално, а пък остава нещо за смазване, и то не на всякъде, а точно където трябва?
По форумите се споменават много добри неща за това SR24. И за пушек, и за миене. Само на незнам кои години на забравих коя фирма на моделите падали надписите ... Даже попаднах и на сравнения с WD40, който действително оставя защитен слой за консервиране. Лично аз не виждам нужда от вана за миене на влаци, който си има много локомотиви и ги цапа толкова, че му трябва - да му мисли, и да пише, ако иска. Аз имах само един опушен локомотив, изчистих си го доста лесно и добре с класически средства за офис техника. Повредите от некачествения пушек естествено си останаха.