Едва ли има някой, който още не е разбрал, че и руснаците, и американците са от един дол дренки, и едните и другите съвсем умишлено забъркват войни, създават проблеми, политическо противопоставяне, мерят си онези работи там, непрекъснато се преразпределят сфери на влияние, от което страда цял свят, не само ние, разбира се, или с други думи коньовете се ритат, магаретата патят. Ама нали знаеш, че рано или късно всички отиваме в гробищата, а там парите не се носят, а и не вършат работа, независимо от това сега в момента кой колко е натрупал...
Що се отнася до Мерклин, го споменах в съвсем друга връзка, не за да започва отново старата кавга - айде нема нужда.....Аз лично никога не съм сравнявал Мерклин от 55-та година със сегашната продукция на Роко, Чоко, Боко, Флишмън, Пишман и т.н. Казвал съм много пъти, моделите на Мерклин имат много положителни качества, като електрическа и механична система, здравина, но външно просто не впечатляват с нищо, ако говорим за Н0 - имах вагони Мерклин, сегашно производство, но се отказах от тях точно поради това - на други хора такива си им харесват, въпрос на вкус явно....Останалите обратно - пудрят отвън, но карантията им е келява и са само за витрината.....Сега е трудно да се каже кой е най-големият, понеже вече Мерклин също не е отделна фирма, а от няколко години е собственост на Симба-Дики Груп.....Исках да кажа, че и книгата за историята на Мерклин, и тази за Флайшман, както и за Пико, са абсолютни буламачи, от които нито една не си заслужава - имам ги и трите, а сега бих искал да не съм ги поръчвал.