Главен форум | Main forum > Останалият подвижен и неподвижен състав | Rest of the mobile and immobile composition

Книги, посветени на останалия подвижен и неподвижен състав

<< < (15/15)

IKAR:
В крайна сметка историята с много хубавите тролеи, които дойдоха 84-та година от Линц е разнищена. Дадени са ни почти за без пари, но е станало много трудно, понеже Австрия е била капиталистическа страна. Представители на общината са ходили чак в ЦК на БКП и е взето положително решение единствено защото съчленени тролеи са били жизнено необходими за Люлин, а в соцлагера още никой не е можел да ги произведе. Та по-старите модели са произведени 1963-та, а по-новите - 4те по-къси-67-а, а 4-те по-дълги-68-а. Взели сме всичките съчленени тролейбуси от Линц изобщо доставени на този град от двата модела. По-късно там всичко е по VOV стандарта. Информацията е от книгата "Busbewegtes Linz an der Donau", издадена през 2004-та г., в която е описана цялата техническа и системна история на градския транспорт в Линц, като за вески модел има много подробна информация и снимки. Проторипът на нашия Чавдар 130 се оказа, че е бил на проби в Линц. За съжаление изчерпана, разни търгаши в интенет искаха баснословни суми за нея, но накрая попитах Linz Linien и те ми изпратиха напълно безплатно екземпляр до Канада. За съжаление нямам скенер да ви покажа снимките....

pach:
Браво!!! И благодаря!!! :hi:
Още едно, при това интересно късче,
 от историята на софийски гт.
 &bgflag :hi:

Навигация

[0] Списък на темите

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия