И така...
Не знам дали е за тук, защото H0 модулите са коментирани поне в 4 теми...
Начесахме красти с ТТ и N.... и дойде време да си говорим пак за H0- все пак е основен за КЖМБ мащаб. Изтече доста вода, гледахме другите клубове, мислихме как да продължим. Най- лесния вариант е с еднопътни H0 модули. Само, че и тука пътищата се разклоняват на няколко... тясно, дълбоко, полудълбоко чело... и след като за всяко си изказахме аргументите, които ще ви споделя се спряхме на чела, които да ползваме. Ето и основните им характеристики:
1. Челото е средно-дълбоко, като запазва горния ред от три отвора. Оказа се, че тази конфигурация при градежа на трасето е достатъчна.
2. Челото е с предвидена "дръжка". - Отвора "дръжка" е важен, както за носене, така и при прокарване на LocoNet мрежата, захранващите кабели, телефонна мрежа, евентуално часовници и по този начин проводниците не висят като простори.
3. Челото не е дълбоко, защото това внася излишни килограми, които при транспорт и хамалуване си тежат. Освен това мястото при транспорт винаги е важно и вместо да се вкарат 2 дълбоки,могат да се транспортират в същия обем 4 плитки модула... а в колите обема е ограничен.
4. Челото е съгласно стандарта H0-Europa (
https://www.fremo-net.eu/index.php?eID=tx_securedownloads&u=0&g=0&t=1477578396&hash=dcdcc1c139f07a869d7d0db4ffa389ad15e3bd7e&file=fileadmin/_migrated/content_uploads/FREMO_H0_EU_3.pdf), с изместване на дръжката.
Ето и линк към челата:
Равнинно еднопътно:
Планинско еднопътно:
За двупътните ще трябва още време да "втасаме", за да ги печем.
, но използвайки същия стандарт и същите принципи не е трудно да си ги представим как ще изглеждат.
Относно електрическата част ми се иска да вярвам, че бананщекера ще е единствения използван конектор
Мисля, че с това можем да сложим ново и чисто начало в H0 модулостроенето.