Така и така сме си зачесали клавиатурите по темата, та да допълня. Не помня кой писа, че вагона върви върху крайните си колооси и е лепил ламаринки, вероятно за да натисне надолу вътрешните колооси на талигата. Или поне аз така го разбрах, само че така се повдига целия вагон нагоре. Вярно е, че вагона стъпва като балерина на пръсти, но проблема е в това, че спирачния вал на калодките откъм буферните греди опира в куплунг шахтата. Оправя се лесно просто като се изрежат двата канта на куплунг шахтата отдолу. При мен това беше достатъчно, но ако трябва може още да се изтъни дъното на шахтата и/или да се изпили леко спирачния вал отгоре. А буферите, Владо, не просто падат ами седят и на криво, освен това твърде малко приличат на буфери. Лечението на това е да се търсят нови, Пико не продаваха ли буфери като резервна част?