Оказа се наистина черната конструкция е ОК, но стените на вагона не са.....,след много тестове

реших да се върна към началната ми идея вратите и тамките около тях да са ецвани, става доста по добре от това да някакви "Налепки"


Колегата Слави веднага ме метна, че има мърдане на пътническия вагон, на отворите за прозорците и вратите. Това се дължи на изпускане на стъпка на машината и всичко рязано мръдна 0,5 мм в дясно. Не смятах че вагона ще стане в други отношения и затова продължих работата по него и с това разминаване.

Тука се виждат двата вида разработени от мене талиги. Ецнати са от месинг 0,3 мм по много елемнтарна технология, но за нея нея някой друг път. Получих колосите от И-бей и мятам серията с талигите, тази която е на фургона е окончателния вариант. Имам колооси за 3 и 3/4 вагона, но при първа възможност (малка финансова инжекция) ще си поръчам още.
Улучих цвета, но не и технологията за боядисване, със спрей е много грубо, както и да се старая. При наличието под ръка на аерограф и камера за боядисване, това си е направо вандалско отношение, но улучването на цвета не е малко за мен.Тези смятам да си ги завърша в домашни условия без да ги нося в фабриката. Следващата серия смятам да са с гадната ПВЦ дограма, не знам кой малоумник я е измислил като размери , но човек като мен, с размери съвсем малко над средностатистчиенските като седне може да гледа само хоризонталната шпросна на черчеветата. Цялото удоволствие от пътуването се превръща в постоянно надзъртане под мъртвата зона или протягане на врата като гладен пуяк за да се достигне някаква видимост. Това е единствената ми забележка към обновените вагони, и пак споделям, че ергономията е измислена преди много години, и това "побългаряване" е тотално безумие, както на тема естетика, така и като удобства.

Моля забележете логото на тениската ми, смятам да правя група за мъже с това мото и лого"NO Mall" - "Обикалянето в мола води до импотентност."