Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

УНИКАТИ

<< < (14/15) > >>

zazo:
Ако си беше направил труда да го преведеш, разбирам да пуснеш текста. В тоя случай линк-а само е достатъчен.

pach:
Впрочем в популярна наука има един наистина парен локомотив с две кабини , но е бил френски прототип просъществувал от 1900 до 1904 г.( но ненарязан до 1946 г.)
http://www.dself.dsl.pipex.com/MUSEUM/LOCOLOCO/thuile/thuile.htm
 ;D


Диаметъра на колоосите му е бил 2500 мм  :fool: :swoon: :lol: :lol: :lol:

Сaprycorn:

--- Цитат на: pach link=topic=448.msg28795#msg28795 date=1253948210 ---Впрочем Тони май е прав - прототипа струва ми се (ако не го бъркам) е именно от 78-ца :hi:

--- Край на цитат ---
По скоро Мерклин използва ходовата част на 78ца за модела (с един патрон два заека). При истинския V3201 диаметърът на двигателните колела е 1250мм, докато на BR 78 e 1650мм

pach:
 ;D ;D ;D
Това май е единствената известна снимка на Т16...


Извинете ме...ето го баткоооо!


има още тук
http://www.dself.dsl.pipex.com/MUSEUM/LOCOLOCO/diesair/diesair.htm

Сaprycorn:
V 320 е един от многото експерименти за прилагане на дизеловия двигател в железниците. Дълги години дизеловата тракция е представена само от мотриси с механична предавателна система. За влакови локомотиви механичната предавка (скоростна кутия) е неуместна. Затова се търсят различни видове предавателни системи. Най напред се появява електрическата предавателна система, при която дизеловият мотор задвижва електрически генератор, а той от своя страна задвижва тяговите ел. двигатели на сцепните колооси (такива са БДЖ сериите 06 и 07). Доста по късно е измислена хидравличната предавателна система (сериите 04, 52, 55 на БДЖ).
Пневматичната предавателна система на V 320 си остава само в екпериментален стадий.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия