Явно тоз лкомотив ще се превърне в новия флагман на мераците и щенията на БГ жп моделистите. В няколкото месеца, докато е в светлината на прожекторите, светкавиците на спотърите, блясъка на новата си визия след ревизията и атрактавния си външен вид, ще влудява сънищата на колегите. Повтаря се абсолютно същата история както на 46 125 ! И докато модела стигне до нашите макети (дай Боже !) оригинална машина ще почерне от мръсотия, ще избият балоните с ръжда, я го ударят на прелез, я се запали (туй вече не дай Боже !) и ще имаме поредното лъскаво моделче на мълрявия си оригинал към същата дата! Такъв в какъвто се е превърнал днес 46 125 - мръсен, вмирисан, гниещ, с леещи се черни стечки от покрива и вече подмемена емблема....
По аналогияния начин ще се развие и поръчката ! В началото, когато трябва да се покаже интерес, че да има стимул фирмата да произвежда, то интереса ще е по-малък от тогава, когато наличностите се изчерпат и куцо и сакато почне да търси същия и да дава в пъти повече пари от стартовата цена. Интересно нещо е хода на развитие на БГ жп моделизЪма !