Уж търговски раздел, а го направихме на ревю. Няколко думи за карантията.
Това ми е може би най-приятното нещо - да отворя един нов локомотив и да видя какво има вътре. Ужас за някои ...
За съжаление стария не ми се отваряше наново, а нямам снимки отпреди почти 10 години. Но на пръв поглед нещата с механиката са същите. Моторът изглежда по същия начин, но вече не е черен и на него не пише Машима (те отдавна са спрени). Вървежът естествено е изключително приятен и мазен, без никакви забележки.
Буферните светлини са с двойни светодиоди - бяло и червено. Старият мисля че не беше така. Съко така там са добавили и една "гумена" лентичка - някакъв полиуретан или нещо такова, която да опира в корубата и да не дрънчи и резонира. Доста добро решение, нищо че при затварянето китайчетата бяха запретнали едното ъгълче. Горните прожектори пак са с диоди на платката и с два световода. Мисля че можеше тези световоди да ги няма.
Платката е нова. Plux22. Друга съществена разлика са кондензаторите. Пише го в инструкцията, мислех че са само за фабрично цифрови модели, ама ги има наистина и на моя (аналогов). 3 бр. по 220uF, за съжаление 16 волта, т.е. трябва или да се ползва декодер zimo, или да се ползва dcc захранване до 17V. Като че ли има и едно ценерче на 15V в паралел (код WJ) ако съм уцелил. Все съм се чудил за какво му е на 6-осен локомотив кондензатор, ама да има, ще държи цели 20 милисекунди.
Всичко друго си е по старому. Декодерът се слага отдолу на платката, до сега не съм успявал да го направя без да разпоя поне трите жици от едната страна, а най-добре всичките. А припоят е високо температурен - без олово, по европейски.