Внимание: тази тема не е активна от 120 дни.
Може да продължиш с отговора си или да създадеш нова тема.
46 124 не заслужава такова отношение!

Ще кажете: "Ами то няма новини!". И наистина е така, няма.

Последното, което научих от Дан е, че заводът в Китай се местел и затова изостават с производството. Междувременно моделът се появи с опция "предварителна заявка" в много онлайн магазини - за мен сигурен знак, че рано или късно ще се появи на бял свят. Обаче аз нямам търпение и затова започнах да се чудя какво да правя дотогава...
И се сетих за нещо друго, което заслужава тази бързоходна мечка - една фото-хронология на историята й до момента.

Затова реших да се поровя в моя архив, а той започва в далечната за мен 2005-та година. Тогава за първи път пред моя първи фотоапарат попадна 46 124.
Приканвам всички, които имат снимки на 124 да публикуват и тях в темата с кратък коментар. С предимство да бъдат наистина историческите кадри.

Например тoзи:

Източник:
http://railwaymodeling.com/gallery/displayimage.php?pos=-927Снимката е от 1987-ма година. Тук 124 все още не е претърпяла модификация за движение със скорост до 160 км/ч. И няма как да не задам въпрос, който ме вълнува от много време. Сините фарчета, както и по-тъмно синьото и бежавото "бяло" заводски продукт ли са, или са плод на допълнителен тунинг в депо Бс?
А сега да премина и към обещаните мои първи снимки на тази мечка. Като снимки не са много успешни, но на тях добре си личат характерните отличителни черти на ливреята й - по-убитото синьо, бялото, което всъщност не е бяло, както избледнялата боя по рамата. Влакът е 3621, а на фона на снимките се вижда добре славното минало на Бс пристанищна.





Поздрави и очаквам вашето включване. Аз иначе имам още доста снимки за качване.
