Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Железница и армия

<< < (2/10) > >>

widowmaker:
Модел на брониран баварски локомотив и вагон от Първата световна война от личната колекция на господина Чернев :)







Ще го помоля да напише подробности за оригиналите, че аз като пацифист не съм запознат...

gzo:
От ешелоните, които съм виждал до сега, като че ли американските са най-дълги  ::)
Да му мислят американските моделяги, ние тук кротко минаване по темата и с 5-6 вагона  :haha:

Малко "Ейбрамси" и "Брадлита" ! Интересни са рампите, които са оборудвали за товарене ! Излиза, че ако на една композиция има да речем 50 вагона (нещо обичайно), на които могат да се товарят по 2 тежки машини, то първата машина ще се качи по рампата и ще премине последователно върху 49 платформи  :blink:


Тази върви с пояснение, че на платформите са качени над 70 машини !


Няйде из Ню Орлянс !


А тез са от Колорадо !


Туй е от Аризона и като го гледам от какво се тегли ще да е нещо мнооого дълго....




И малко хамерикански УАЗ-ки...


Тук изглежда не са привързали добре една от машините и е изпаднала нерде из завоите...


В Русия съм, в Русия съм  ! :haha:


....и по-точно в Крим де, тез дни покрай щуротиите в Крим бая украинска техника се извози. Риснаците я изтеглят от изоставените украински поделения и я оставят на украинска територия, те белким онези идат и си ги приберат, че да ги ползват срещу руснаците  :lol:


След тежката работа отиват да ударят по едно  :drinks:


Туй вече си е баш в Русия, разни КЩМ-ми на БТР0и....


Германски Леопарди, теглени от нещо добре познато !


В помощ на колегите...







Best Ripper:
Не виждам добре снимките на американските платформи, но много ме съмнява да слагат по 2 Абрамса на една. Не знам дали има такива платформи, които са носят по 130 тона, отделно и натоварването върху трасето. Неслучайно "тигрите" са по 1 на вагон - те са съпоставими по тегло с Абрамсите. Съветските са също по 1 на вагон, а са по 40 и няколко тона... За БТР-и, джипки и прочие - там проблеми няма.

gzo:

--- Цитат на: Best Ripper link=topic=4510.msg94521#msg94521 date=1396874008 ---.... но много ме съмнява да слагат по 2 Абрамса на една. Не знам дали има такива платформи, които са носят по 130 тона, отделно и натоварването върху трасето. .....

--- Край на цитат ---

Нали знаеш, че в Америка, с изключение на шопската салата, висичко има ! За твое сведение виж това видео на време 1:47, откъдето започват Абрамсите х 2 на платформа (общо 13 платформи, носещи 26 танка)
http://youtu.be/5U9xZHZMqZg


Мен обаче друго ме вълнува !
Дали из БДЖ има разпоредба, минимум по колко платформи да се държат в наличност за мобилизационен резерв ?

mitko0888:

--- Цитат на: Best Ripper link=topic=4510.msg94521#msg94521 date=1396874008 ---Не виждам добре снимките на американските платформи, но много ме съмнява да слагат по 2 Абрамса на една. Не знам дали има такива платформи, които са носят по 130 тона, отделно и натоварването върху трасето. Неслучайно "тигрите" са по 1 на вагон - те са съпоставими по тегло с Абрамсите. Съветските са също по 1 на вагон, а са по 40 и няколко тона... За БТР-и, джипки и прочие - там проблеми няма.

--- Край на цитат ---

В онази Америка 30 тона на ос е нормално и допустимо по доста линии. 6 х 30 са 180 тона, което спокойно става за два танка (без да са заредени не са повече от 60 тона парчето). Четириосните си возят само по един.

Повече ме учудва ширината на вагоните и габаритът на товара - по всичките ми сметки излиза поне 20 см в повече ...

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия