Венци го е казал - лампичките светят постоянно...то така би трябвало да е, защото
според схемата която си дал по-горе, с две лампички, те са вързани последователно
на бобинките от вграденото реле. Имаше някога такава тенденция - като изгорят лампите,
не ти работи и релето - следва задължителна смяна на изгорялата лампичка и всичко е наред.
Нещо като индикация за работоспособност. Също ако изгори бобинка - съответната лампичка
спира да свети и ти знаеш, че евентуално бобинката ти е изгоряла. Тогава релето също не работи
за един от двата режима - "стоп" или "свободно".
Казваш, че твоят сфетофор е с три светлини...!?
Тоест би трябвало да изглежда така:


Само че на него, жълтата светлина е именно включена заедно със зелената.
Казваш, че лампичките работят когато директно ги включиш. А самото реле щрака ли ти налява и дясно???
Щом като червената лампичка ти работи, но не се включва при работа с релето - изгоряла е бобинката за "стоп".
Ако е така "стоп"-а не би трябвало да се включва и при преминаване на локомотив през контактната пластина
след светофора. Ако си свързал правилно схемата - това ще ти е проблема.
Най-добре отвори капака на релето и провери всичко поотделно, като не пропускай да си начертаеш вътрешната схема.
Хем ще провериш вярна с оригинала ли е (може някои да е пипал и променял), хем може в последстви в комбинация с контактите на стрелка,
да реализираш трите светлини да ти светят отделно - тогава светофора става и за входен сигнал пред гара (стрелка)
Нещо такова:

Дай вътрещната схема на релето, за да ти кажем какво не става точно?
