Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection

Колекцията на Стефан Генчев в ТТ 1:120 - The Jackal

<< < (10/11) > >>

Krasi Tankista:
  При същия продавач можеш да разгледаш и още модели на този производител и да получиш реална представа, както за качеството така и за цените. Проблемът му е, че той толкова си може, но явно прави модели за които има търсене. Фирмата продължава да съществува и до днес и в нея са повече от един съдружниците. Твърди се, че на разни изложения  моделите и изглеждат напълно достойно. Авторът дори предлагал да си върнеш закупения  модел, ако не ти хареса изработката...Цената за вагон в зората на фирмата е била около 50 евро, като са се предлагали предимно комплекти за самостоятелна изработка от клиента. Имало е каталог на хартия, но в него не е имало снимки на моделите.
  Явно под слънцето на моделния свят има място за всякакви проекти и понякога те са успешни. Всичко зависи от това, как ще те приеме пазара. И в България безспорно е така. Нашите малкосерийни производители също предлагат модели с различно качество, но и на различни цени. Мисля, че у нас дори много често, качеството е по - високо от цената. Друг въпрос е доколко ТТ е разработен тук, като малкосерийно производство, защото реално твърде малко хора го събират сериозно. Тук в този мащаб дори не може да се говори за малки серии а по - скоро за уникални модели. Така или иначе на всеки пазар си има свои специфики...
  Наистина би било интересно на колко ще свърши този търг...
 :music:

TheJackal:
Пацо и Краси, благодаря за информацията! Както вече някъде бях написал - споменал, на последната среща в Русе един от машинистите който е карал влака от Будапеща до Варна и обратно твърдеше, че е имало киносалон - вагон, но не винаги е бил закачан, пътувал с композицията.
Краси, мащаба ТТ 1;120 в България, е вярно, че не е от най - разпространените, но в ГДР, ФРГ, Полша, Чехословакия и СССР е доста разпространен.
Фирми има много, за които и аз научавам от интернет за тяхното съществуване, били те едно лични или малки, които се явяват дъщерни на такива като Тилиг и прочие.

 :hi:

pach:
Мащаба се "практикува", но не в такива масовки и в Белгия,
Нидерландия, Дания, Италия (имат и клуб), Полша и все още в САЩ - неговата родина!
За машиниста - влака е каран с различни локомотиви според страната през която е минавал, така че "...от Будапеща до Варна"
не е възможно. Смяната на локомотивите е ставала на границата,
като всяка страна по предварителното споразумение за този влак, е поддържала в готовност и резервен локомотив.
Впрочем в "отклонението" през зимата до Виена, на няколко пъти е теглен и от ОВВ-2020 - прототипа за БДЖ-04!

ПП. И в Швейцария имат клуб с ТТ!!!
Също и в Англия, ама там е малко...."извратен" както само англичаните го могат! :lol:

TheJackal:
От Букурещ, е! , Грешката е моя.

vlado1:

--- Цитат на: pach link=topic=4525.msg123179#msg123179 date=1644222060 ---Мащаба се "практикува", но не в такива масовки и в Белгия,
Нидерландия, Дания, Италия
 ...............................................................

ПП. И в Швейцария имат клуб с ТТ!!!
Също и в Англия, ама там е малко...."извратен" както само англичаните го могат! :lol:

--- Край на цитат ---

ТТ има даже и в Нова Зеландия:

www.nz120.org

Макар че и там е малко странно - моделите са 1:120, а релсите са N-аджийски, понеже в Н.Зеландия междурелсието е 1067 мм

П.П. Стефо извинявай, че в твоята тема...

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия