Хей ръчички, хей ги две
И шаблони има и се раздадаха, но теорията е едно, чертежа е друго, а изработката трето. Например има релси под които има по милиметър и кусур тинол и релсата не е легнала на платката, има надигнати платки, има платки, които не са на оста... Творчеството е доста колоритно, от където ни дойдоха проблемите и на срещата и за това избивахме фиксаторите. Но е логично когато сглобяваш модула и нямаш вече изработен, по който да се равни да има такива фалове- все пак никой не иска да губи време в четене на технологии .
...
Дааа, искрено ти съчуствам. Дано тук поне да прочетат хората и следващите модули по призива "Дайте да дадеме!"
изработени от всички желаещи на принципа "и аз ще участвам - от мен по пет на час" да не е в този вид,
защото само компрометира хубавата идея за модулите като цяло - тоест те задължително да бъдат по-добре изпълнени.
Крайно време е да се изостави мерака за масовостта и да се спазва правилото за входящ контрол - "не пасва/ значи не участва"
до отстраняване на несъответствията. Нали точно за това са създадени стандартите - да се спазват не само на думи.
В противен случай хората със тандартно отлични модули ще им писне всеки път да се завират по тях, защото някои недодялан
модул е бил допуснат до включване в общата система. Включването към нея да е своеобразен тест за всички.
"Искаш да караш - дай да видим какво си направил за това ти твое желание?". Това впрочем беше решено да е
водещо още при изработването на първите модули в ТТ по стандарта BGTT-S от клуба.
За КЖМБ не знам точно какви са правилата но се надявам да са приблизително същите вече.
Всичко друго е напразно губене на средства и време, късане на нерви от ...само някои хора които отгоре
на всичкото са все едни и същи, дето спасяват впоследния момент дадена среща.
А те също искат да се наслаждават на моделизма и най-малкото не е коректно и справедливо спрямо тях.
За съжаление ние хората сме единствените животни които се спъват два пъти в един и същи камък.
Вече минахме два пъти през такова недодялано изпълнение - един път с първите модуди в Н0 и
сега втори път с модулите в ТТ. Да се надяваме, че третия път - модулите в N, ще са успешни и точни от раз.
Практически за тези дето ще ходят в Унгария, не остава много време щом като ще се реконструират наличните в ТТ.
Този път намерете време и сглобете всички модули в една система (вече и бустери имате) и проверете всичко отново,
не само механичната част, но и електросистемата, крайно време е да се прочете и осмисли кое за какво е и как се ползва.
Иначе са отишли нахалост потрошени пари за проводници, конектори, платки, клеми, ключета и всичко по BGTT-S.
Даже бих ви посъветвал да ги наредите два пъти - един път работна събота за цялостна проверка
до отстраняване и на последния проблем, а втория път в конфигурацията която дефакто ще бъдат в Унгария.
И пак проверка което ако е в почивен ден, защо не и едно дву/три часово каране по разсписание - нали няма
да се ползват модулите само за официални събития, ами най-вече за каране по тях от моделистите!
Успех!