Главен форум | Main forum > Останалият подвижен и неподвижен състав | Rest of the mobile and immobile composition

ЖП Ешелони / Ешалониране на техника

<< < (24/36) > >>

mitko0888:
Тигърчето - хибрид - беше предвидено като допълнение / товар на една четириосна платформа - SSys Кьолн. И едното, и другото бяха с добри отстъпки - едното на -50%, другото не помня точно. Чак после разбрах че това тигърче е било по-тежичко от 50 тона, които вози платформата. А е и по-широчко. Колелата са му "в транспортен" вид. Ама веригите са широките, и ламарините са отворени. Поне на първо четене не се вързат нещата, но пък изглежда много добре. А като видях колко разновидности са били - може и да е имало точно такъв. Така че ще остане на земята, сигурно ще охранява нещо, или ще е на изложба. За вагончето ще търся нещо друго, ако може пак да е евтинко.

gzo:
Херпа са добре ! Поне по съотношение качество-цена. Недостаъка им е, че са лееко грубички. Примерно гумите на камионите са малко по-дебели от реалното. Същото виждам и в калници, брони и т.н.
Сравнено с Херпа, гореспоменатия украинец прави по-финни модели с повече детайлност и менно за това казах, че кусурчетата му се набиват на очи.

Krasi Tankista:

--- Цитат на: mitko0888 link=topic=4558.msg118480#msg118480 date=1587926851 ---Тигърчето - хибрид - беше предвидено като допълнение / товар на една четириосна платформа - SSys Кьолн. И едното, и другото бяха с добри отстъпки - едното на -50%, другото не помня точно. Чак после разбрах че това тигърче е било по-тежичко от 50 тона, които вози платформата. А е и по-широчко. Колелата са му "в транспортен" вид. Ама веригите са широките, и ламарините са отворени. Поне на първо четене не се вързат нещата, но пък изглежда много добре. А като видях колко разновидности са били - може и да е имало точно такъв. Така че ще остане на земята, сигурно ще охранява нещо, или ще е на изложба. За вагончето ще търся нещо друго, ако може пак да е евтинко.

--- Край на цитат ---

Ето, избирай си:
https://www.menzels-lokschuppen.de/Modellbahnen/Gueterwagen/Artitec-20-280-06-DRG-Schwerlastwagen-Ep-2.html
https://www.ebay.de/itm/Artitec-20-320-07-SSyms46-DRB-Koln-14604-DR-II-OVP-NEU/324094013808?hash=item4b75823170:g:LqEAAOSwSPVeYQSS
 ;D

pach:
Не знам за какъв точно тигър става въпрос,
но характерното за ешаланирането на военна техника е,
че танковете от всички средни и тежки видове (тоест
без леките и плаващи) винаги веригите им са една идея
извън габарита на платформата. Може би трябва да сравниш
двата габарита и ще разбереш каква е тая "една идея"!?!
Виж за тонажа вече си точен - явно не става...ама къв' тоя тигър
над 50 тона? Тук може би Краси Танкиста трябва да помогне и да
си каже тежката дума!?
 :hi:
ПП. той за вагона го е показал, ама за тигъра!?

dred77:
 
--- Цитат на: pach link=topic=4558.msg118490#msg118490 date=1587996043 ---Не знам за какъв точно тигър става въпрос,
но характерното за ешаланирането на военна техника е,
че танковете от всички средни и тежки видове (тоест
без леките и плаващи) винаги веригите им са една идея
извън габарита на платформата. Може би трябва да сравниш
двата габарита и ще разбереш каква е тая "една идея"!?!


--- Край на цитат ---
Тежките танкове на Немците през ВСВ са имали 2 комплекта вериги- бойни и транспортни:

 Това им е един от големите недостатъци както и "кръщисаните" опорни ролки, в замръзналата кал,.А и ако трябва да сменяш някоя вътрешна трябва да разглобиш поне 3.
На снимката отпред са насукани бойните вериги.


Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия