Главен форум | Main forum > Останалият подвижен и неподвижен състав | Rest of the mobile and immobile composition
ЖП Ешелони / Ешалониране на техника
vesko76:
Ешелоните се разтоварват на бившата гара Генерал Колев.
gzo:
--- Цитат на: Mixy link=topic=4558.msg100505#msg100505 date=1439410846 ---...Защо трябва да се търкаля на собствен ход до морето и обратно и да задръства и без това недовършената магистрала и то посред летния сезон? По-евтино ли е или какво?
--- Край на цитат ---
Защото става дума за годишните стрелби на ЗРВ, които пък имат различна техника, пръсната из 3-4 поделения в страната. Ешелона не е един и не тръгва от едно място, че да се товари всичко на една композиция, а става дума за техники дислоцирани в Банкя, Карлово, Плевен, Бургас и пр.
KRAKOMOBILA:
Освен ако не са по 3-4 от Банкя, Карлово, Плевен и прочие не виждам проблем да се возят с влакове.
TANO:
Проблема е в държавата, Кракомобиле, или по точно в липсата на такава! Е, може пък и да не съм прав, знам ли.
TheJackal:
Като войник във Велико Търново - военното училище (РОВ), ни се наложи да правим ескорт на танкове Т 72 и Т 54 след учение, проблем в двигателите и механиката на куполите - въртенето, накладни цеви и прочие. танковете бяха 6 броя Т72 и 4 броя Т 54. С платформи бяха транспортирани до товарна гара Велико Търново и от там натоварени всеки танк на отделна четири осна платформа. В двата края имаше по един конски двуосен вагон за 8 човека и един старшина, с пръснати дюшеци по пода и в мешките суха храна за из път. Теглени бяхме от локомотив 06 серия - дизел. Идеята бе да се мине Велико Търново - Дъбово - Тулово - Казанлък - Калофер и Карлово. Пътувахме само през нощта и дремането по гарите бе с часове. Описвам всичко това поради цирка на който станах свидетел. Никой не се бе сетил, че куполите на танковете Т 72 са много високи, габаритите им по - големи и това би създало проблем при преминаването на тунелите. Та, преминавайки ешелона първо локомотива, после вагона с нас , четирите платформи с Т52 и момента с Т 72 в първия тунел задраха по стените, изкъртени бяха тухли, контактна мрежа и прочие и се наложи влака да спре, имаше и засядане в тунел. Чакахме да ни издърпат на обратната. После ни върнаха в Търново и от там през Шумен - Карнобат - Сливен - Карлово. Оказа се, че тунелите по линията Карнобат - Шумен са много по широки и по - високи. Това се случи есента на 1992 година. Спомени ................. :hi:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия