Главен форум | Main forum > Останалият подвижен и неподвижен състав | Rest of the mobile and immobile composition
ЖП Ешелони / Ешалониране на техника
jopeto:
На практика, няма значение! Стига тонажът на машината, укрепването и външният габарит да отговарят на изискванията на съответната ЖП администрация. А на истинска война, ако има начин да качат на една платформа - два, щего направят. В задачата, трябва да прекараш от т. А до Б , колкото се може повече с каквото имаш за максимално кратко време на ръба на всички технически възможности. Получихте отговор, на тоя безсмислен спор. Сега моля модератор, да почисти темата на Чакала от военщини, за да си остане тя, само за неговата колекция.
Mixy:
--- Цитат на: jopeto link=topic=4558.msg110007#msg110007 date=1514497154 ---На практика ... ако има начин да качат на една платформа - два, ще го направят.
--- Край на цитат ---
На 6 оси:
Може и на 4 оси, ама танкът е само един, другото май е някаква верижна ПВО установка:
pach:
Последната снимка е с артилерия (САУ+РПУ).
Не че са много леки, но все пак не са с танковата броня.
Благодаря за прехвърлените постове!
:hi:
А и в Щатите май релсите са от около 60кг/м и линийте още от
"Биг бой" (предполагам) са с по-голямо осно натоварване!
Професионалистите могат да го уточнят!
:hi:
МАШИНИСТ:
На снимка 1 - танкове М-46 - ПАТЪН -Аналог на средния Т - 34/85 около 30 тона.
На снимка 2 - ЕЙБРЪМСИ - 60 тона с реактивна броня с демонтирани оръдия или по скоро мобилни ракетни установки
На снимка 3 - 152 мм.гаубица на танково шаси около 50 тона и ракетна ПВО или противотанкова на шаси от машина БРАДЛИ - 40 тона.
Тонажа е приблизителен.може да провери и сметне колоосното натоварване.
Mixy:
Платформите са тип DODX, серии 38000, 40000 и 41000, за натоварване до 100 или 150 short tons (съответно 90 или 136 метрични тона) и са предназначени специално за превоз на тежка военна техника. Поне така казва Google :)
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия